1.

الگوی عوامل مؤثر بر مشارکت در جوامع مجازی برند

صفحه 1-24
زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمد تقی تقوی فرد؛ محمد رضا کریمی علویجه؛ محمد مهدی پورسعید

2.

ارزیابی آمادگی استقرار سامانه‌های برنامه‌‌ریزی منابع سازمان بر مبنای مدل 7S مکینزی در دانشگاه کاشان

صفحه 25-40
زهرا نیک نژاد؛ نسیم غنبر طهرانی؛ رضا قرائی پور

3.

تأثیرهم ‌راستایی فناوری اطلاعات در کسب ‌وکار سازمان‌های تولیدی با رویکرد کارت امتیازی متوازن فناوری اطلاعات

صفحه 41-61
فتاح شریف زاده؛ آرزو صادقی؛ امیر مهدی آبادی

4.

عوامل کلیدی موفقیت سازمان 2 و اولویت‌بندی آن‌ها

صفحه 63-86
محمد صادق مرادی؛ خداکرم سلیمی فرد

5.

اولویت ‌بندی استراتژی ‌های جبران خدمات شرکت‌های خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی

صفحه 87-103
مهدی کاظمی؛ محمدجواد جمشیدی؛ سمیه احمدی سیدآبادی

6.

انتخاب متدولوژی مناسب برای توسعه سامانه اطلاعاتی، با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری (مطالعه موردی: صدور قبض شرکت انبارهای عمومی و خدماتی گمرک غرب تهران)

صفحه 105-134
علی مهرابی؛ فواد فصیحی؛ رامین عصاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login