محمودی, سید نورالدین. (1402). تأثیر کیفیت اطلاعات و بازی‌نمایی سبز بر اعتماد مصرف‌کننده محصولات فرهنگی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(43), 187-216. doi: 10.22054/IMS.2023.68453.2182
سید نورالدین محمودی. "تأثیر کیفیت اطلاعات و بازی‌نمایی سبز بر اعتماد مصرف‌کننده محصولات فرهنگی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 43, 1402, 187-216. doi: 10.22054/IMS.2023.68453.2182
محمودی, سید نورالدین. (1402). 'تأثیر کیفیت اطلاعات و بازی‌نمایی سبز بر اعتماد مصرف‌کننده محصولات فرهنگی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(43), pp. 187-216. doi: 10.22054/IMS.2023.68453.2182
محمودی, سید نورالدین. تأثیر کیفیت اطلاعات و بازی‌نمایی سبز بر اعتماد مصرف‌کننده محصولات فرهنگی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 11(43): 187-216. doi: 10.22054/IMS.2023.68453.2182


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login