- امین عشایری، آذر (1400). اثر شیوع ویروس کووید-۱۹ بر بازاریابی دیجیتال صنعت گردشگری کشور ایران. فصلنامه علمی تخصصی رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، 5(76)، 107-118.
- حسینی، سیده سمیه، تقوایی، مسعود (1400). تدوین و ارزیابی شاخصهای گسترش دهکدههای سلامت با رویکرد توسعه گردشگری پزشکی در جهت یکپارچهسازی خدمات در ایران (یک مطالعه کیفی و کمی). پژوهشهای جغرافیای انسانی، 53 (3)، 1015-1034.
- زارعی، عظیم، اصغری نجیب، مریم، علی پور، سیما (1401). گردشگری و اطلاعرسانی پزشکی مبتنی بر وب: یک رویکرد نتنوگرافی (مورد مطالعه: پلتفرم گردشگری پزشکی آریا مدتور). اطلاعرسانی پزشکی نوین، ۸ (۱)، ۲-۱۳.
- زحمتکش سردوراهی، مهدیه، برومندزاد، یاسمین، غریب زاده، جواد، سیادتان، محمد، آردیان، آرام (1400). تحلیل نقش بازاریابی در برند صنعت هتلداری با رویکرد ترکیبی نگاشتشناختی فازی و تحلیل شبکههای اجتماعی. گردشگری و توسعه، 10(2)، 55-66.
- سمیعی، محمد، نوروزی، حسین، ملکی، نگین (1399). شناسایی عوامل مؤثر در تدوین استراتژیهای بازاریابی رسانههای اجتماعی، هفتمین کنفرانس بینالمللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه.
- صلاحیکجور، عظیم، رضوی، سید محمدحسین، امیرنژاد، سعید، محمدی، نصرالله، تقیپوریان، محمد جواد (1400). طراحی الگوی گردشگری هوشمند در صنعت ورزش با رویکرد دادهبنیاد. گردشگری و توسعه، 10(3)، 167-180.
- قاسمنژاد، زینب، مجیدیقهرودی، نسیم، جلیلوند، محمدرضا (1400). بررسی چالشهای توسعه گردشگری دیجیتال مطالعه موردی: شهر تهران. گردشگری شهری، 8(3)، 79-92.
- Alves, G. M., Sousa, B. M., & Machado, A. (2020). The role of digital marketing and online relationship quality in social tourism: A tourism for all case study. In Digital marketing strategies for tourism, hospitality, and airline industries (pp. 49-70). IGI Global.
- Anderson, K. C., & Manis, K. T. (2022). Early Adoption of Innovative Media into Digital Marketing Strategies: An Abstract. In Academy of Marketing Science Annual Conference (pp. 119-120). Springer, Cham.
- Bhandari, R., & Sin, M. V. A. (2023). Optimizing digital marketing in hospitality industries. Startupreneur Bisnis Digital (SABDA Journal), 2(1), 53-61.
- Bu, Y., Parkinson, J., & Thaichon, P. (2021). Digital content marketing as a catalyst for e-WOM in food tourism. Australasian Marketing Journal, 29(2), 142-154.
- Campra, M., Riva, P., Oricchio, G., & Brescia, V. (2021). Bibliometrix analysis of medical tourism. Health Services Management Research, 09514848211011738.
- Cham, T. H., Lim, Y. M., Sia, B. C., Cheah, J. H., & Ting, H. (2021). Medical tourism destination image and its relationship with the intention to revisit: A study of Chinese medical tourists in Malaysia. Journal of China Tourism Research, 17(2), 163-191.
- Figueiredo, G. V. M., & de Barros Neto, J. P. (2022). Digital Marketing as a Driver of Tourism: Case Study in Paraty, Rio de Janeiro, Brazil. In Optimizing Digital Solutions for Hyper-Personalization in Tourism and Hospitality (pp. 214-230). IGI Global.
- Fuaddah, Z., Nurhaeni, I. D. A., & Rahmanto, A. (2022). Digital Marketing and Electronic Word of Mouth (eWOM) Tourism Post COVID-19. International Journal of Multicultural and Multireligious Understanding, 9(3), 547-558.
- Ghasemi, P., Mehdiabadi, A., Spulbar, C., & Birau, R. (2021). Ranking of sustainable medical tourism destinations in Iran: an integrated approach using fuzzy SWARA-PROMETHEE. Sustainability, 13(2), 683.
- Gupta, G. (2019). Inclusive use of digital marketing in tourism industry. In information systems design and intelligent applications (pp. 411-419). Springer, Singapore.
- Hollebeek, L. D., & Macky, K. (2019). Digital content marketing's role in fostering consumer engagement, trust, and value: Framework, fundamental propositions, and implications. Journal of Interactive Marketing, 45, 27-41.
- John, S., Larke, R., & Kilgour, M. (2018). Applications of social media for medical tourism marketing: an empirical analysis. Anatolia, 29(4), 553-565.
- Khan, A., Hussain, Z., Mari, I. H., & Ali, A. (2022). Adoption of Digital Marketing Strategies in Tourism Industry: A Case Study of Pakistan. J-CEKI: Jurnal Cendekia Ilmiah, 1(3), 190-208.
- Lacarcel, F. J., & Huete, R. (2023). Digital communication strategies used by private companies, entrepreneurs, and public entities to attract long-stay tourists: a review. International Entrepreneurship and Management Journal, 1-18.
- Li, H., Du, Y., Xue, T., & Jenkins, C. L. (2022). Chinese medical tourism: review and research agenda. Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 1-25.
- Lin, H. C., Han, X., Lyu, T., Ho, W. H., Xu, Y., Hsieh, T. C. & Zhang, L. (2020). Task-technology fit analysis of social media use for marketing in the tourism and hospitality industry: a systematic literature review. International Journal of Contemporary Hospitality Management.
- Magano, J., & Cunha, M. N. (2020). Digital marketing impact on tourism in Portugal: A quantitative study. African Journal of Hospitality, Tourism and Leisure, 9(1), 1-19.
- Mason, A., Spencer, E., Barnett, K., & Bouchie, J. (2023). Examining the prominence and congruence of organizational corporate social responsibility (CSR) communication in medical tourism provider websites. Journal of Hospitality and Tourism Insights, 6(1), 1-17.
- Moghadam, F. N., Masoudi Asl, I., Hessam, S., & Farahani, M. M. (2020). In search a medical tourism marketing pattern in Iran: The case of cultural sensitivities. International Journal of Healthcare Management, 1-6.
- Okasha, A. A., Haq, F., Medhekar, A., & Yasin, N. (2023). Exploring the challenges for medical tourism in the United Arab Emirates during the Covid-19 pandemic era: a stakeholder perspective. Worldwide Hospitality and Tourism Themes, 15(2), 155-168.
- Olya, H., & Nia, T. H. (2021). The medical tourism index and behavioral responses of medical travelers: a mixed-method study. Journal of Travel Research, 60(4), 779-798.
- Peter, M. K., & Dalla Vecchia, M. (2021). The digital marketing toolkit: a literature review for the identification of digital marketing channels and platforms. New Trends in Business Information Systems and Technology, 251-265.
- Robles, J. M., Torres-Albero, C., & Villarino, G. (2021). Inequalities in digital welfare take-up: lessons from e-government in Spain. Policy Studies, 1-16.
- Saura, J. R. (2021). Using data sciences in digital marketing: Framework, methods, and performance metrics. Journal of Innovation & Knowledge, 6(2), 92-102.
- Song, L., Lau, R. Y. K., Kwok, R. C. W., Mirkovski, K., & Dou, W. (2017). Who are the spoilers in social media marketing? Incremental learning of latent semantics for social spam detection. Electronic Commerce Research, 17(1), 51-81.
- Stankov, U., & Gretzel, U. (2021). Digital well-being in the tourism domain: mapping new roles and responsibilities. Information Technology & Tourism, 23 (1), 5-17.
- Subramaniam, R. K., Singhal, A., & Hopkinson, P. (2019, March). Role of Digital Marketing to Enhance Medical Tourism in Hospitals of Dubai. In 2nd International Conference on Tourism Research (pp. 330).
- Xu, Q., Purushothaman, V., Cuomo, R. E., & Mackey, T. K. (2021). A bilingual systematic review of South Korean medical tourism: a need to rethink policy and priorities for public health?. BMC public health, 21(1), 1-17.
- Yu, J., Seo, J., & Hyun, S. S. (2021). Attributes of medical tourism destination brands: case study of the Korean medical tourism market. Journal of Travel & Tourism Marketing, 38(1), 107-121.
|