منابع
خواجه ئیان، داتیس و فرهنگی، علیاکبر (1394). مدیریت رسانه: رویکرد مدیریت زنجیره ارزش. چاپ اول، ناشر: دانشگاه صداوسیما.
دهدشتی شاهرخ، زهره و بشیرپور، مهدی (1401). «بررسی تأثیر محتوای تبلیغات در بازیهای دیجیتال بر یادآوری برند در بین بازیکنان بازیهای دیجیتال». مطالعات رسانههای نوین. دوره 8، شماره 32.
لطیفیفرد، مهدی؛ صفاری، مرجان؛ نوروزی سیدحسینی، رسول و بحرانی، محمد (1401). «ویژگیهای محتوا و درگیری کاربران مطالعه موردی: صفحه رسمی توییتر المپیک توکیو 2020». نشریه مطالعات رسانههای نوین، (27) 7، 331-357.
میربها، فاطمه (1398). «کاربرد محتوای تولید کاربر در بازاریابی». فصلنامه علمی وسایل ارتباط جمعی رسانه، (30)4، 148-129.
نوروزی، حسین؛ بهامین، فریبا و داودآبادی فراهانی، فاطمه (1400). «امنیت ادراک شده و انتقال اعتماد در جوامع برند مبتنی بر رسانه اجتماعی با توجه به نقش مشارکت مشتری». مطالعات رسانههای نوین، (28)7، 109-79.
وحدتی، حجتاله؛ حکاک، محمد و حسنوند، زهرا (1401). «تحلیل و ارزیابی اثر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید برندهای جعلی: با میانجیگری نگرش و سبک زندگی مصرف کنندگان». مطالعات رسانههای نوین، (29)8، 335-303.