1.

شناسایی و تحلیل راهبردی عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد حکمرانی فضای مجازی در جمهوری اسلامی ایران

صفحه 43-1
علیرضا قربانی؛ مهدی حمزه پور؛ علی اصغر کیاء

2.

تحلیل اخبار کرونا در ایران مطالعه تطبیقی سایت‌های خبری صدا و سیما و بی‌بی‌سی فارسی

صفحه 70-45
رضا صابری؛ رعنا موی

3.

آسیب‌شناسی نقش تلگرام بر انزوا و اختلال دانش‌آموزان در تعاملات اجتماعی (مطالعه موردی: دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهر تهران)

صفحه 106-71
منوچهر علی شاه بابا؛ غلامرضا لطیفی؛ محمدرضا رسولی

4.

نقش «رسانه های خبری آنلاین» و «رسانه های اجتماعی» در اقدامات پیشگیرانه از دیدگاه سرمایه اجتماعی: مورد مطالعه همه گیری کووید-19

صفحه 140-107
بهرام نیک بخش

5.

زیبایی‌شناسی پست‌مدرن و میکروسلبریتی‌های نوجوان (تحلیل رتوریک فانتزی «نوجوان سرخورده: سرخوشی‌ در لحظه» در صفحه اینستاگرام pooorblack)

صفحه 186-141
حفیظه مهدیان

6.

تحلیل پرسش‌ها، پاسخ‌ها و دلایل مشارکت کاربران در شبکه اجتماعی علمی ریسرچ‌گیت در حوزۀ COVID-19

صفحه 216-187
سحر انبارکی؛ ساناز پوروشسب؛ قاسم آزادی احمدآبادی

7.

رابطه ساختاری بین سیستم‌های مغزی رفتاری با وابستگی به شبکه‌های اجتماعی با میانجی‌گری گری نظم‌جویی شناختی هیجانی در دانش‌آموزان

صفحه 243-217
مرضیه رییسی؛ علیرضا همایونی؛ محبوبه زارع مرزونی

8.

تبیین عوامل موثر بر خودابرازی کاربران شبکه های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه اینستاگرام)

صفحه 285-245
فاطمه راه پیمافرد؛ افسانه مظفری؛ داوود نعمتی انارکی

9.

بررسی اثر ویژگی‌های محتوایی بر درگیری محتوایی با نقش میانجی عاطفه در اینستاگرام (موردمطالعه کاربران صفحه بیگ‌بنگ)

صفحه 320-287
همراز تولایی؛ مینا رنجبر فرد؛ سهیلا مهمان نوازان

10.

فرهنگ روان‌ریتی در جامعه؛ نقش خرده‌سلبریتی‌های انگیزشی در اینستاگرام

صفحه 348-321
اعظم میرزایی؛ زهرا یاراحمدی

11.

عوامل موثر در قصد خرید کاربران در بازاریابی اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی ناشی از ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام در ایران)

صفحه 393-349
هما درودی؛ هادی محمدی

12.

تبیین جامعه شناختی مدیریت بدن و الگوپذیری از ستاره های زن سینمای ایران مطالعه موردی زنان مراجعه کننده به کلینیک های منطقه پنج تهران

صفحه 420-395
زینب ابراهیمی؛ زهرا قاسمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login