دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,212
تعداد مقالات18,019
تعداد مشاهده مقاله55,485,206
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,954,861
درودی, هما, محمدی, هادی. (1402). عوامل موثر در قصد خرید کاربران در بازاریابی اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی ناشی از ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام در ایران). سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(36), 393-349. doi: 10.22054/nms.2024.71481.1503
هما درودی; هادی محمدی. "عوامل موثر در قصد خرید کاربران در بازاریابی اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی ناشی از ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام در ایران)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 36, 1402, 393-349. doi: 10.22054/nms.2024.71481.1503
درودی, هما, محمدی, هادی. (1402). 'عوامل موثر در قصد خرید کاربران در بازاریابی اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی ناشی از ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام در ایران)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(36), pp. 393-349. doi: 10.22054/nms.2024.71481.1503
درودی, هما, محمدی, هادی. عوامل موثر در قصد خرید کاربران در بازاریابی اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی ناشی از ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام در ایران). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 9(36): 393-349. doi: 10.22054/nms.2024.71481.1503


login