منابع
احمدی، علی.، عسگرزاده، محسن. (1399). نشانهشناسی سبکزندگی تجملگرایانه در صفحات اینستاگرامی اینفلوئنسرهای ایرانی. مطالعات فرهنگی و ارتباطات، 16(60), 273-296.
اردکانی فرد، زهرا، رضوی زاده، ندا. (1399). الگوهای «خودبازنمایی» سلبریتیهای ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام. فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، 6(22), 219-263.
اردکانی فرد، زهرا، رضوی زاده، سید نورالدین. (1400). زنان تأثیرگذار اینستاگرامی؛ زنانگی بازنماییشده در صفحات زنان اینفلوئنسر ایرانی. فصلنامه زن در فرهنگ و هنر، 13(1), 65-90.
اعظمی، محسن، آینه، معصومه. (1399). تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژة برند با نقش میانجیگری درک مصرف کننده (مطالعه موردی: شرکتهای تأمین قطعات خودرو استان کرمانشاه). فصلنامه رسانه، 31(4), 71-88.
بادین فکر، محمد جواد، سرفراز، حسین، سمیعی، مرتضی. (1399). تحلیل کارکرد سلبریتی در گذار از نشانه شناسی ایدئولوژی به نشانه شناسی فرهنگ مورد مطالعه: لایو اینستاگرامی حسن آقامیری و احلام. فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، 6(24), 62-37.
بصیریان جهرمی، حسین، خجیر، یوسف، طوسی، پگاه. (1399). بازنمایی سبک زندگی بیوتی اینفلوئنسرهای مرد ایرانی در اینستاگرام. فصلنامه مطالعات ماهواره و رسانههای جدید، 8(23), 29-58.
حاجیحسینی، عفت، ثانویفرد، رسول، حمیدیزاده، علی. (1400). شناسایی پیشایندها و پسایندهای بازاریابی محتوای دیجیتال با استفاده از مدل نظریهای دادهبنیاد (مطالعه موردی: بلاگرهای اینستاگرام). پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، ۳۷ (۲), ۵۸۵-۵۵۷.
حسینی پاکدهی، علیرضا، بهاریان، محیا. (1401). اهداف و انگیزههای بازنشر خشونت اجتماعی در فضای مجازی. فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، 8(29), 237-199.
درودی، هما، رضوی سطوتی، شادی. (1399). نقش تعدیل کننده تمایل مشتری دراثربخشی تبلیغات رسانههای اجتماعی آنلاین بامدل ACCA (مطالعه موردی: کاربران اینستاگرام). فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، 6(22), 297-326.
ذکایی، محمد سعید، کرمی، محمد تقی، فرزادمنش، شیما. (1399). بازنمایی زندگی روزمره خانوادگی زنان ایرانی در اینستاگرام. فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، 6(23), 1-52.
راودراد، اعظم، شمسی، میترا. (1400). زندگی و زمانه زنان ایرانی در اینستاگرام: تحلیل ایدئولوژیک عکسهای زنان در شبکه اجتماعی اینستاگرام. فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، 7(26)، -.
شکرچی زاده، و ولیخانی. (1400). تأثیر ویژگیهای تأثیرگذاران رسانههای اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام). تحقیقات بازاریابی نوین، 12(1), 157-176.
شمشادی، امیرحسین، مظفری، افسانه، سلطانی فر، محمد، فرهنگی، علی اکبر. (1399). شناسایی مولفههای فرهنگ حاکم در شبکه اجتماعی اینستاگرام. فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، 6(24), 344-311.
صالح، سها، حدادی، علیرضا. (1401). بررسی شرایط تکوین حوزۀ عمومی در رسانه اجتماعی توئیتر. فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، 8(29), 276-239.
عباس زاده، محمدرضا، وظیفه دوست، حسین، وظیفه دوست، حسین، نسیمی، محمد علی. (1400). تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانههای اجتماعی با رویکرد کیفی. فصلنامه رسانه، 32(3), 5-28.
عبدالحسینی، محمد، روشندل اربطانی، طاهر، وحید عقیلی، سید. (1398). طراحی سنجههای سنجش تأثیرگذاری تبلیغات در شبکه اجتماعی اینستاگرام. راهبرد اجتماعی فرهنگی، 8(2), 147-171.
قاسمی، محمد پویا، صادقی، حسین، نادری، مهناز، کیا، علی اصغر. (1400). چگونگی روابط تولید محتوای کاربرساز در اینستاگرام با تاکید بر رابطه اینفلوئنسر و فالوئر. فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، 7(28), -.
قربانی، علی، فرهت، مائده، عمران زاده، اسماعیل. (1400). طراحی مدل تحقیقات بازاریابی در شبکههای اجتماعی. فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، 7(27), -.
محمدی، جمال، رضی پور، پرنیا. (1401). شبکههای اجتماعی و گونههای کارکرد جمعی: مطالعۀ موردی شبکه اینستاگرام. فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، 8(29), 108-75.
مقیمی، مریم، مهری، رقیه. (1400). تحلیل انتقادی رسانههای اجتماعی: مطالعه موردی کارکردهای تلگرام و اینستا گرام بر مبنای نظریات مکتب فرانکفورت. جامعه فرهنگ رسانه، 10(39), 175-193.
وحدتی، حجت، حکاک، محمد، حسنوند، زهرا. (1401). تحلیل و ارزیابی اثر رسانههای اجتماعی بر قصدخرید برندهای جعلی: با میانجی گری نگرش و سبک زندگی مصرف کنندگان. فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، 8(29), 335-303.