منابع
بدیعی، نعیم و قندی، حسین (1400). روزنامهنگاری نوین. تهران: دانشگاه علامه طباطبایی.
رایف، دانیل، لیسی، استیفن و جی فیکو، فردریک (1394). تحلیل پیامهای رسانهای: کاربرد تحلیل محتوای کمی در تحقیق. ترجمهی مهدخت بروجردی علوی. تهران: صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران (سروش).
روشندل اربطانی طاهر، عقیلی سید وحید، معتمدی مهدی (2022). طراحی و تبیین الگوی مرجعیت در وبسایتهای خبری. فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، سال نهم، شماره 33، بهار 2022، صص 249 تا 280. https://doi.org/10.22054/nms.2022.54707.1031
سورین، ورنر جوزف و تانکارد، جیمز دبلیو (1396). نظریههای ارتباطات. ترجمهی علیرضا دهقان. چاپ هشتم. تهران: موسسه انتشارات دانشگاه تهران.
شاو، دونالد و مک کامبز، مکسول (1383). «کارکرد برجستهسازی در مطبوعات». در کتاب اندیشههای بنیادین علم ارتباطات (مجموعه مقالات). پدیدآورنده باقر ساروخانی. ترجمه امید مسعودی. انتشارات خجسته.
شکرخواه، یونس (1392). خبر. چاپ یازدهم. تهران: مرکز مطالعات و تحقیقات رسانهها.
محسنیانراد، مهدی (1390). روشهای مصاحبه خبری. چاپ نهم. تهران: مرکز مطالعات و تحقیقات رسانهها.
معتمدنژاد، کاظم (1390). وسایل ارتباطجمعی. چاپ هشتم. دانشگاه علامه طباطبایی.
مهدی زاده طالشی، سید محمد (1396). نظریههای رسانه؛ اندیشههای رایج و دیدگاههای انتقادی. چاپ ششم. تهران: همشهری.
ویندال، سون، سیگنایزر، بنو اولسون، جین (1397). کاربرد نظریههای ارتباطات. ترجمهی علیرضا دهقان. شرکت انتشارات علمی و فرهنگی.