محمدی، جمال و رضیپور، پرنیا. (۱۴۰۱). «شبکههای اجتماعی و گونههای کارکرد جمعی: مطالعه موردی شبکه اینستاگرام». فصلنامه مطالعات رسانههای نوین. ۸ (۲۹)، ۷۵-۱۰۸.
صالح، سها و حدادی، علیرضا. (۱۴۰۱). «بررسی شرایط تکوین حوزه عمومی در رسانه اجتماعی توییتر»، فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، ۸ (۲۹)، ۲۷۶-۲۳۹.
بصیری، محمداحسان.، حبیبی، شیرین و نعمتی، شهلا. (۱۴۰۰). «تحلیل احساسات توییتهای مرتبط با کرونا در ایران با استفاده از شبکه عصبی عمیق». نشریه علمی مطالعات مدیریت کسبوکار هوشمند. ۱۰ (۳۷)، ۱۳۴-۱۰۹
محمدی، شهریار و ناظمی، اسلام. (۱۴۰۰). «تجزیهوتحلیل احساسات در سطح ویژگی محصول و مبتنی بر جنسیت کاربران». مطالعات مدیریت کسبوکار هوشمند، ۱۰ (۳۷)، ۲۹۶-۲۶۷.
حیرانی، فروغ و زارع شاهآبادی، رضا. (۱۴۰۰). «بررسی عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری مشتریان تاکسیهای اینترنتی (موردمطالعه اسنپ)»، اولین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسبوکار اخلاقی، یزد،https://civilica.com/doc/1380807
زمان پور، ع. و یونسی، ج. و رستگارآگاه، م. و مهرابی، م. (۱۳۹۸). تحلیل دادههای نگرش سنجی: تفاوت نظریه کلاسیک و سؤال پاسخ. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، 26(2 (پیاپی 98))، ۱۶۵-۱۳۹.
عیوضی، م. (۱۳۸۸). مدیریت رسانهای و مهندسی افکار عمومی. مطالعات تربیتی و روانشناسی، ۱۰ (۲)، ۲۷۰-۲۵۱.
سجادی، سیده زهرا و زارع چاهوکی، محمدعلی. (۱۳۹۷). «دستهبندی روشهای توصیف متن در عقیده کاوی از شبکهی اجتماعی توییتر»، چهارمین کنفرانس ملی محاسبات توزیعی و پردازش دادههای بزرگ، تبریز،https://civilica.com/doc/772444
پیکری، ناصر ویعقوبی، سیدعلی اصغر و طاهری، حمیدرضا. (۱۳۹۴). «تحلیل احساسات در شبکه اجتماعی توییترباتکنیک متنکاوی»، اولین کنفرانس بینالمللی وبپژوهی، تهران،https://civilica.com/doc/378240
شاه طالبی، نجمه و کارگر، محمدجواد و میرزائی، کمال، (۱۳۹۵). «بررسی مدلهای نظرکاوی و تجزیهوتحلیل احساسات کاربران در محیط وب»، دومین کنفرانس بینالمللی وب پژوهی، تهران،https://civilica.com/doc/481687
حبیبی، علیرضا. و هویدا، جاوید. (۱۳۹۱). «تأثیر ابعاد کیفیت اپلیکیشنهای موبایل بر رضایت و وفاداری کاربران (مطالعه موردی اپلیکیشن اسنپ)». فصلنامه پژوهشهای معاصر در علوم مدیریت و حسابداری. ۲ (۶). ۲۰۳-۲۲۳.
ایمانی، سجاد و علیاشرف پیامن، نصرت و خدایی، آزاده السادات، (۱۳۹۵). «بررسی روشهای بهکارگیری الگوریتمهای آنالیز احساسات در شبکههای اجتماعی»، دومین کنفرانس بینالمللی یافتههای نوین علوم و تکنولوژی، قم،https://civilica.com/doc/507592
علوی مقدم، سید مهدی، (۱۳۹۸). «ارتباط بین کیفیت خدمات و میزان رضایت مسافران از تاکسیهای شهر مشهد»، چهارمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری،https://civilica.com/doc/1001649
ندیمی، نوید و عبدی، بهنام و شمسالدین لری، حامد و غیبی، آرش. (۱۳۹۶). «مقایسه و تحلیل آماری کیفیت خدمترسانی تاکسیهای معمولی با تاکسیهای اینترنتی در تهران از دیدگاه مسافران»، هفدهمین کنفرانس بینالمللی مهندسی حملونقل و ترافیک، تهران، https://civilica.com/doc/759324