1.

تحلیل احساسات مبتنی بر متن‌ کاوی در شبکه اجتماعی توییتر به منظور شناخت تفکر افراد

صفحه 32-1
کامران فرج زاده؛ محمدتقی تقوی فرد؛ عباس طلوعی اشلقی؛ علیرضا رشیدی کمیجان

2.

شناسایی عوامل موثر بر استفاده دولت از رسانه های اجتماعی به منظور ارائه خدمات

صفحه 77-33
سید محمدباقر جعفری؛ علیرضا امیرکبیری؛ حسین امجدی

3.

مدل علّی استفاده آسیب‌زا از اینترنت بر اساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با واسطه‌گری راهبردهای تنظیم هیجان و مقابله اجتنابی

صفحه 103-79
مهرنوش متحدین؛ فریبرز درتاج؛ فاطمه قائمی؛ رضا قربان جهرمی

4.

تحلیل تأثیر جهت‌گیری بازار بر عملکرد کسب‌وکار: نقش میانجی پذیرش شبکه‌های اجتماعی

صفحه 127-105
الهام حیدری؛ نادر سید کلالی؛ مهتاب میرزایی

5.

نقش واسطه‌های کنترلی در نگاشت طرح‌وارۀ بدن بازیکن در بازی‌های ویدئویی

صفحه 157-129
ریحانه رفیع زاده؛ میترا معنوی راد؛ نیکلا لیبراتی

6.

واکاوی کارزار تویئتری روایات آزار جنسی بر پایه علوم اجتماعی محاسباتی

صفحه 204-159
سعیده امینی؛ محمدعلی دادگسترنیا

7.

نقش جنسیت در محدودیت‌های ادراک‌شده و انگیزه‌های مشارکت گیمرهای ایرانی بر اساس مدل پیوستار روان‌شناختی

صفحه 235-205
میلاد خدادادیان؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ مرجان صفاری

8.

نقش رسانه‌های نوین در جابجایی قدرت در جوامع سیاسی و گسترش مردم‌سالاری

صفحه 277-237
محمد برجعلی زاده؛ علی جعفری

9.

بررسی و تحلیل بازی‌های دیجیتال ایرانی و خارجی؛ ایده‌پردازی جهت طراحی، بومی‌سازی و ارتقای کیفیت بازی‌های ایرانی

صفحه 317-279
سیدعلی شریفی‌فرد؛ محمد احمدپناه؛ سیدعلی قطبی؛ هانیه قبله وردی

10.

طراحی مدل تحلیل‌پوششی‌داده‌های ناهموار(RDEA) برای سنجش عملکرد شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با توجه به شاخص های سبک زندگی جوانان

صفحه 364-319
شاهین مظفری؛ مرتضی شفیعی؛ حمید محمودیان عطاآبادی

11.

واکاوی تأثیر اینستاگرام بر قصد کارآفرینی (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان)

صفحه 398-365
میثم مدرسی؛ شقایق جلیلوند

12.

ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای

صفحه 429-399
علی نوریجانی؛ حسین اسلامی؛ سید علیرضا افشانی؛ حسن دهقان دهنوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login