الهی، شعبان، عبدی، بهنام، دانایی فرد، حسن، (1389)، پذیرش دولت الکترونیک در ایران: تبیین نقش متغیرهای فردی، سازمانی و اجتماعی مطرح در پذیرش فناوری، چشم انداز مدیریت دولتی، شماره 1، صص 41-67.
جامیپور، مونا (1393). طراحی مدل بلوغ مدیریت دانش همراستا با استراتژیهای کسب و کار. پایاننامه دکتری مدیریت سیستم، دانشکده مدیرت، دانشگاه تهران.
پیران نژاد، علی. (1395). فرامطالعه ای بر پژوهشهای دولت الکترونیک در ایران. فصلنامه علوم مدیریت ایران، سال یازدهم، شماره 43، صص 113-134.
راجر دی، ویمر؛ جوزف آر. دومینیک (1384)، تحقیق در رسانههای جمعی، مترجم: کاووس سید امامی، تهران: مرکز تحقیقات، مطالعات و سنجش برنامههای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.
سرداری، احمد.، اعظمی، محسن. (1390)، بررسی عوامل مؤثر بر توسعه زیر ساختهای دولت الکترونیک در بخش بازرگانی ایران، دوفصلنامه راهبردهای بازرگانی، سال نوزدهم، شماره1، صص15-40
محمودی، زکریا.، توفیقیان، علی.، اکبری، ایمان و محمودی، محمد. (1396). بررسی رابطه مصرف رسانههای ارتباطی با سرمایه اجتماعی معلمان شهرستان سی سخت. مجله رسانه، سال بیست و نهم، شماره 1، صص 57-77.
مقدسی ع. (1383). موانع و راهکارهای شکل گیری دولت الکترونیکی در ایران. فصلنامه مدیریت وتوسعه، شماره 22: 68- 43.
مقیمی، سید محمد، اعلایی اردکانی، مصطفی، (1390)، سنجش شاخصهای حکمرانی خوب و نقش دولت الکترونیک در ارتقای آن، مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 3، شماره 8، صص 171-188.
نوین هاب (1399)، تیر ماه، https://dgto.ir/1qzd و https://b2n.ir/253719
قدمی، محسن و زهرا کوثر. (1392). تأثیر دولت الکترونیک بر مسئولیت پذیری اجتماعی. فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت. سال بیست و سوم، شماره 71، صص 75-104.