بازینگاشت مشکلات زیرساختی بازیهای آنلاین کشور، بنیاد ملی بازیهای رایانهای، 1398، https://www.ircg.ir/uploads/news/2019/02/102351OnlineGamingProblems-1115-1740.pdf
زمانی، سیدقاسم و شکیب منش، هدی. (1398). جایگاه اصل انتظارات مشروع در سازمان جهانی تجارت. پژوهش حقوق عمومی، 21(64)، 9-32. doi: 10.22054/qjpl.2019.21762.1513
سیاح طاهری، محمد حسین؛ چینیفروشان، مسعود؛ محمدزاده، ندا؛ طاهری، حجتالاسلام محمدرضا؛ عامل نیک، فاطمه؛ نصر هرندی، محمد مهدی؛ زارع میرکآباد، محمدسجاد؛ موحد، نعیمه. (1396). حقیقـت مجـازی (دربـاره فضـای مجـازی چـه بدانیـم و چـه بگوییم؟)، نشر الکترونیک مرکز ملی فضای مجازی.
شریفی فرد، سید علی، شصت فولادی، مهتاب، ذوقی پایدار، محمدرضا و بروجردی، مینا. (1399 الف). بازیهای رایانهای، فرصتها آسیبها؛ آثار سودمند و زیانبار بازیهای رایانهای. چاپ اول، تهران: نشر هوشمند تدبیر.
شریفی فرد، سید علی؛ خدادادی جوکار، فرناز؛ علی بابایی، گلناز؛ ذوالقرنین، مریم؛ و طاهری، حسن. (1399 ب). بررسی فراوانی استفاده از بازیهای مبتنی بر رایانه در دانشجویان ایرانی به تفکیک مؤلفههای جمعیتشناختی. اولین همایش بینالمللی مشاوره، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایران.
شریفی فرد، سیدعلی، احمدپناه، محمد، محمدی، گلاویژ، احمدی، معصومه. (1400). مقایسهی انگیزش پیشرفت، تابآوری روانشناختی و تحمل ناکامی در بازیکنان حرفهای، بازیکنان آماتور و غیر بازیکنان بازیهای رایانهای.
فصلنامه مطالعات فرهنگی پلیس، 8(3)، 1-12.
https://doi.org/10.22034/hpsj.2021.211155.1067
شریفیفرد، سیدعلی؛ عبدی، سعید؛ بشرپور، سجاد؛ یعقوبی، سونیا؛ مؤمنی، آرمین (1399 ج)، بررسی نقاط قوت و ضعف بازیهای دیجیتال ایرانی مبتنی بر مطالعه کیفی و ارائه رهنمودهای نوآورانه و حرفهای جهت ارتقاء کیفیت بازیها و افزایش بومیسازی این صنعت. کرسیهای نظریهپردازی و ایدهپردازی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه محقق اردبیلی.
مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال (دایرِک). (1400).
نمای باز 1400؛ شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال در ایران. بازیابی شده از:
https://direc.ircg.ir