اصغرپورماسوله، احمدرضا و داوری، حدا. (1401). نشانه شناسی هویت مصرفی در میان کاربران پر مخاطب ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام. فصلنامه علمی رسانه، 33(2)، 192-171.
اوتادی، محمد و صفری، سعید. (1398). بررسی تاثیر ویژگیهای شخصیتی و رفتاری در تبیین قصد کارآفرینانه دانشجویان (مورد مطالعه: دانشگاه شاهد). فصلنامه علمی پژوهشی توسعه کارآفرینی، 12(4)، 520-501.
پوروایی، عارفه، محبوبی، محمد رضا و شریف زاده، محمدشریف. (1399). بررسی عوامل مؤثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان). راهبردهای کارآفرینی در کشاورزی، 7(14)، 115-103.
جعفرزاده، محمدرضا، حسینزاده شهری، معصومه، راه چمنی، احمد و ساعی ارسی، ایرج. (1399). ارائه مدل چالشها و فرصتهای کارآفرینی در شبکههای اجتماعی مجازی در ایران. نشریه علمی راهبردهای بازرگانی، 16(14)، 212-201.
رضایی، روحاله، شرفی، لیلا، نجفلو، پریسا و گلباز، شیرین. (1396). عامل های تأثیرگذار بر قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی ارشد کشاورزی. فصل نامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، 9(40)، 110-96.
رضوی، سیدعلیمحمد، نعمتیفر، نصرتالله و موسوی، سیدحسین. (1397). بررسی رابطه سواد رسانهای و تهاجم فرهنگی در شبکههای اجتماعی. اسلام و مطالعات اجتماعی، 6(2)، 178-152.
سبحانیفر، یاسر. (1397). مدلسازی ساختاری تقویت قصد خرید در شبکه اجتماعی اینستاگرام. مدیریت فردا، 17(54)، 194-177.
سعیدی، الهه، مجیدی، نسیم و فرهنگی، علی اکبر. (1399). راهبردهای برندسازی از نگاه متخصصان برندسازی و کارآفرینی در شبکه اجتماعی اینستاگرام. فصلنامه رسانه. 31(3)، 26-5.
سلامزاده، آیدین، تاجپور، مهدی و حسینی، الهه. (1399). بررسی تاثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه. مطالعات رسانهای، 15(1)، 124-111.
سلامزاده، آیدین، هادیزاده، مرتضی و مرتضوی، سمیرا سادات. (1399). بررسی تاثیر گسترش شبکههای اجتماعی بر توسعه کارآفرینی: تبیین نقش تعدیلگر زیرساختهای فناوریهای دیجیتال و هنجارهای اجتماعی. مطالعات رسانه ای، 15(2). 51-37.
شفیعی، سمیه سادات، حسینیفر، سیده زهرا. (1399). زنان از سبک زندگی می گویند؛ مطالعه ارزشهای محوری در صفحات زن نوشته اینستاگرامی، پژوهشنامه زنان، (2)، 172-147.
کریمی حصاری، فرشید، روستا، علیرضا و مرادی، سعید (1400). تبیین شرایط توسعه قصد کارآفرینی اجتماعی دانشجویان (رویکرد نظریه زمینهای)، نشریه رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 12(1)، 116-104.
کریمی راهجری، اشرف، قوام، عبدالعلی، خرازی آذر، رها و گرانمایهپور، علی. (1398). جایگاه شبکههای اجتماعی مجازی و پیام رسان موبایلی در شکلگیری خرد جمعی. مطالعات رسانه های نوین، 5(17)، 34-1.
مرادی، شیوا، نادری، نادر. (1395). بررسی تأثیر مصرف رسانههای نوین بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران). مطالعات رسانههای نوین، 2(5)، 166-136.
میرواحدی، سید سعید، حسینپور، داوود و سلطان محمد لو، احسان. (1398). تاثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینی دانشجویان. مطالعات مدیریت کسبوکار هوشمند، 8(29)، 60-35.
نامدارجویی، احسان(1399). نقش توانایی شبکه کارآفرین در کشف فرصتهای کارآفرینی (شبکههای اجتماعی کارآفرینی فعال در اینستاگرام و تلگرام). نشریه راهبرد توسعه، 61 (16)، 269-240.