منابع
اردکانی فرد، زهرا، بخشی، حامد. (1396). گونهشناسی بازنمایی سبک زندگی جوانان ایرانی در شبکه اجتماعی فیسبوک، راهبرد فرهنگ، 40، 158-129.
اصلانی، فرشید، اشتری، سمانه، حسنی آذرداریانی، عباس، داریانی، آذر. (1399). بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد شرکت با نقش تعدیلگر جهتگیری بازار، بازاریابی استراتژیک و قدرت سازمانی، فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، 4(37)، 21-37.
بلوچی، حسین، ملکی، مرتضی، فیض، داوود، حسنقلیپور، طهمورث. (1397). بررسی تأثیر راهبردهای رقابتی، ادراک از محیط پویا و جهتگیری بازار بر عملکرد با تعدیلگری زیرکی بازار، تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، 2(3). 474-486.
حامدی، محمد، علیزاده، فتانه. (1397). بررسی تأثیر جهتگیری بازار، کارآفرینی و فناوری بر بهبود عملکرد اداره کل استاندارد استان هرمزگان، کنفرانس بینالمللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و مهندسی صنایع.
زالی، محمدرضا، شات، توماس، کردناییج، اسدالله، نجفیان، مینا. (1391). تأثیر شبکه اجتماعی بر عملکرد کسبوکار: اثر تعدیلکنندگی الگوی نقش و انگیزه کارآفرینانه (موردمطالعه ایران، کرواسی و دانمارک)، فصلنامه پژوهش مدیریت در ایران، 16(2)، 91-111.
سلیمانپور، صدیقه، یوسفوند، داوود، همتی، حسن (1399). بررسی ارتباط جهتگیری بازار و عملکرد شرکت با در نظر گرفتن نقش میانجی سیستمهای حسابداری مدیریت، چشمانداز حسابداری و مدیریت، 3(37). 1-11.
غفوری، ابراهیم، ثابت، عباس، انوری، علی. (1399). بررسی ارتباط بین سرمایه فکری با عملکرد مالی بر اساس نقش میانجی اشتراک دانش، فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، 4(28). 1-14.
موسوی، سیده المیرا، رجوعی، مرتضی، غیور باغبانی، سیدمرتضی (1398). تأثیر گرایش کارآفرینی و یادگیری و خودکارآمدی کارآفرینانه بر عملکرد کسبوکار: مطالعه موردی، فصلنامه مدیریت سلامت، 22(4)، 73-85.
مهدیزاده، مهران، طالقانی، محمد (1394). قابلیت محوری، راهبرد رقابتی و عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط ساختمانی، فرایند مدیریت و توسعه، 28 (4). 109-138.