زارعی زوارکی, اسماعیل, واحدی, مهدی, حیدری, محمدرضا. (1402). تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور عاطفی دانش آموزان دوره ابتدایی در درس علوم. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(19), 48-63. doi: 10.22054/jti.2023.74129.1381
اسماعیل زارعی زوارکی; مهدی واحدی; محمدرضا حیدری. "تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور عاطفی دانش آموزان دوره ابتدایی در درس علوم". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 19, 1402, 48-63. doi: 10.22054/jti.2023.74129.1381
زارعی زوارکی, اسماعیل, واحدی, مهدی, حیدری, محمدرضا. (1402). 'تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور عاطفی دانش آموزان دوره ابتدایی در درس علوم', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(19), pp. 48-63. doi: 10.22054/jti.2023.74129.1381
زارعی زوارکی, اسماعیل, واحدی, مهدی, حیدری, محمدرضا. تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور عاطفی دانش آموزان دوره ابتدایی در درس علوم. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 6(19): 48-63. doi: 10.22054/jti.2023.74129.1381


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login