| تعداد نشریات | 61 |
| تعداد شمارهها | 2,211 |
| تعداد مقالات | 17,984 |
| تعداد مشاهده مقاله | 55,246,424 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 28,911,817 |
| 1. | ارائه چارچوبی برای عناصر برنامه درسی مبتنی بر یادگیری مادالعمر با استفاده ظرفیت فضاهای مجازی | |
| صفحه 8-46 | ||
| یوسف ساجدی فر؛ یوسف ادیب؛ بهنام طالبی | ||
| 2. | تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور عاطفی دانش آموزان دوره ابتدایی در درس علوم | |
| صفحه 48-63 | ||
| اسماعیل زارعی زوارکی؛ مهدی واحدی؛ محمدرضا حیدری | ||
| 3. | بررسی میزان و نوع استفاده دانشآموزان متوسطه از فضای مجازی: مورد مطالعه استان همدان | |
| صفحه 64-82 | ||
| بهروز سپیدنامه؛ فرهاد سراجی؛ علی اکبر عسگری مطیع؛ حسن مومنی؛ سعید زمانی | ||
| 4. | رابطه سرزندگی تحصیلی و تجارب یادگیری با تفکر انتقادی دانشجویان در دوره کووید 19: نقش میانجی سرمایه روانشناختی | |
| صفحه 84-104 | ||
| سیدمهدی زعیم زاده؛ اصغر جعفری | ||
| 5. | ترند تکنولوژی های نوین در یادگیری و تدریس، با تاکید بر چالش ها و سیاست های مورد نیاز در عصر پساکرونا | |
| صفحه 106-128 | ||
| علی خورسندی طاسکوه؛ زهرا جامه بزرگ؛ امیر عسگری | ||
| 6. | واکاوی رابطه فرهنگ سازمانی با یادگیری ضمنی دوران کرونا در نظام آموزش و پرورش (مطالعه موردی: معلمان مدارس ابتدایی) | |
| صفحه 130-146 | ||
| منیره زمانی؛ رحیم مرادی | ||