دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,181
تعداد مقالات17,684
تعداد مشاهده مقاله54,238,461
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,402,653

1.

ارائه چارچوبی برای عناصر برنامه درسی مبتنی بر یادگیری مادالعمر با استفاده ظرفیت فضاهای مجازی

صفحه 8-46
یوسف ساجدی فر؛ یوسف ادیب؛ بهنام طالبی

2.

تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور عاطفی دانش آموزان دوره ابتدایی در درس علوم

صفحه 48-63
اسماعیل زارعی زوارکی؛ مهدی واحدی؛ محمدرضا حیدری

3.

بررسی میزان و نوع استفاده دانش‌آموزان متوسطه از فضای مجازی: مورد مطالعه استان همدان

صفحه 64-82
بهروز سپیدنامه؛ فرهاد سراجی؛ علی اکبر عسگری مطیع؛ حسن مومنی؛ سعید زمانی

4.

رابطه سرزندگی تحصیلی و تجارب یادگیری با تفکر انتقادی دانشجویان در دوره کووید 19: نقش میانجی‌ سرمایه روان‌شناختی

صفحه 84-104
سیدمهدی زعیم زاده؛ اصغر جعفری

5.

ترند تکنولوژی های نوین در یادگیری و تدریس، با تاکید بر چالش ها و سیاست های مورد نیاز در عصر پساکرونا

صفحه 106-128
علی خورسندی طاسکوه؛ زهرا جامه بزرگ؛ امیر عسگری

6.

واکاوی رابطه فرهنگ سازمانی با یادگیری ضمنی دوران کرونا در نظام آموزش و پرورش (مطالعه موردی: معلمان مدارس ابتدایی)

صفحه 130-146
منیره زمانی؛ رحیم مرادی


login