جلیلی، سیده مرضیه. (1395). ارائه مدل موفقیت کسبوکارهای نوپا در ایران با استفاده از رویکرد پویاییشناسی سیستم. ]پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه الزهرا[.
حیدری، لیدا، تقیزاده هرات، علی و عزیزی، امیر. (1398). بررسی رابطه بین بهرهوری و مدل کسبوکار با میانجیگری مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی مطالعه موردی: شرکتهای ارائهدهنده خدمات مشاور مدیریت. پژوهش مدیریت و مهندسی صنایع، 5 (17)، 1-15.
زاهدی، محمدرضا، جعفری ساروئی، پونه، حکیمی، حسین. (1397). راهکارهای افزایش بهرهوری سرمایههای انسانی در کار گروهی. فصلنامه مدیریت استاندارد و کیفیت، 8 (4)، 6-17.
کلابی، امیرمحمد، یدالهی فارسی، جهانگیر و عزیزی، مریم. (1400). شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت مدل کسبوکار. پژوهشهای مدیریت عمومی، 14 (54)، 61-84.
محمدکاظمی، رضا، طالبی، کامبیز، داوری، علی و دهقان نجمآبادی، عامر. (1400). طراحی مدل توانمندسازی کسبوکارهای کوچک و متوسط دانشبنیان با رویکرد دیمتل. فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران، 16 (61)، 1-16.
محمدیان، امیر، مانیان، ایوب و خداداد برمی، مریم. (1395). طراحی مدل کسبوکار رشد مجازی در ایران. فصلنامه رشد فناوری، 12 (47)، 1-11.
مرادحاصل، نیلوفر و محمدیان، ایوب. (1394). نقش دولت در توسعه کسبوکاری اینترنتی. کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسبوکار، 1-9.
مروتی شریفآبادی، علی و دهقان منشادی، ساجده. (1400). رشد و موفقیت کسبوکارهای اینترنتی پویا. فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین، 11 (4)، 191-201.
منصوری مؤید، فرشته، کردحیدری، راحیل و قاسمیان صاحبی، علی. (1399). نقش کارگزاران دانش در توسعه مدل بازاریابی دانش فنی شرکتهای دانشبنیان. پژوهشهای مدیریت در ایران، 24 (2)، 35-60.
نصیری، مجتبی، وظیفهدوست، حسین، نسیمی، محمدعلی و دیدهخانی، حسین. (1400). ارائه مدل خرید اینترنتی در حوزه کسبوکارهای کوچک و متوسط برخط از دیدگاه کارآفرینان با رویکرد کیفی. رشد فناوری، 17 (68)، 11-22.
نعمتپور، مجید. (1401). نقش کارآفرینی در مدیریت کسبوکار با دیدگاه بهرهوری بازرگانی. سومین کنفرانس بینالمللی ایدههای نوین مدیریت حسابداری، اقتصادی و بانکداری. https://civilica.com/doc/1680668
نیرومند، پوراندخت، رنجبر، محبوبه، اعرابی، سید محمد و حاج صادقی، بهناز. (1392). ارائه چارچوبی برای طراحی مدل کسبوکار. مدیریت فناوری اطلاعات، 5 (4)، 267-284.
وزیری گودرزی، احسان و موحدی سبحانی، فرزاد. (1393). ارائه یک مدل مفهومی برای اثربخش نمودن واسط دانشی در فرآیند اشتراک دانش.
نشریه علمی-پژوهشی مدیریت نوآوری، 3 (3)، 101-120.
Bonney, L., Bonney, L., Beeler, L., Johnson, R.W., & Hochstein, B. (2020). The Salesperson as a kowledge broker: The effect of sales influence tactics on customer learning, purchase decision, and profitability. Industrial Marketing Management, 104(4), 352-365.
Boari, C., & Riboldazzi, F. (2014). How Knowledge Brokers Emerge and Evolve: The Role of Actors Behavior. Research Policy, 43 (4), 683-695.
Gesualdo, N., Weber, M., & Yanovitzky, I. (2019). Journalists as Knowledge Brokers. Rutledge Taylor & Francis Group, 21 (1), 127-143.
Hua Ye, J., Kankanhalli, A., & Yang, Z. (2010). Knowledge Brokering for Open Innovation: A Case Study of Innovation Intermediaries.Thirty Third International Conferece on Information System.
Lesley, W., Lesley, W., Cramer, H., Beckett, K., & Farr, M. (2020). Collective Knowledge Brokering: The Model and Impact of an Embedded Team. A Journal of Research, Debate and Practice, 16 (3), 429-457.
Mackillop, E., Quarmby, S., & Downe, J. (2020). Does Knowledge brokering facilitate evidence based policy? A review of existing kowledge and an agenda for future research. Policy & politics, 48 (2), 335-353.
Osterwalder, A., & Pingneur, Y. (2013). Business Model Generation: A Handbook for visionaries, Game Changers and Challengers. John Wiley & Sons.
Scarlett, J. E. (2020). Indicators to Evaluate Organisational Knowledge Brokers: A Scoping Review. Health Research Policy and Systems, 18(93), 1-13.
Sharon, J., Aitken, J., Radnor, Z., Esain, A., & Matthias, O. (2021). Transfering, translating and transforming knowledge: the role of brokering in healthcare networks. Journal of health organization and management, ahead-of-print(ahead-of-print), 10.1108/JHOM-02-2021-0063.
Ukaj, F., Ramaj, V., & Livoreka, R. (2020). The impact of e-business on activity extension and business performance. Distribtion Science, 18 (8), 103-112.
References [In Persian]
Heydari, L., Taghzadeh Harat, A., & Azizi, A. (2019). Investigating the relationship between productivity and business model with the mediation of competitive advantage and organizational performance, a case study: companies providing management consulting services. Industrial engineering and management research, 5(17), 1-15.
Jalili, S. M. (2016). Presenting the success model of start-up businesses in Iran using the system dynamics approach. [Master's thesis, Alzahra University].
Kalabi, A.M., Yadolahi Farsi, J., & Azizi, M. (2021). Identifying and prioritizing the key success factors of the business model. Public management research, 14(54), 61-84.
Masouri Moayed, F., Kordheydari, R., & Ghasemian Sahebi, A. (2020). The role of knowledge brokers in the development of the technical knowledge marketing model of knowledge-based companies. Management research in Iran, 24(2), 35-60.
Mohamad Kazemi, R., Talebi, K., Davari, A., & Dehghan Najm Abadi, A. (2021). Designing a model for empowering knowledge-based small and medium-sized businesses with the Dimtel approach. Quarterly Journal of Iranian Management Sciences Association, 16 (61), 1-16.
Mohamadian, A., Manian, A., & Khodad Barmi, M. (2016). Designing a virtual growth business model in Iran. Technology Growth Quarterly, 12(47), 1-11.
Moradhasel, N., & Mohamadian, A. (2015). The role of the government in the development of Internet business. Annual Conference on Business Management and Economics,1-9.
Morovati Sharifabadi, A., & Dehghan Menshadi, S. (2021). Growth and success of dynamic internet businesses. Modern Marketing Research Quarterly, 11(4). 191-201.
Nasiri, M., Vazifeh Dost, H., Nasimi, M., & Dideh Khani, H. (2021). Presenting the internet shopping model in the field of small and medium online businesses from the perspective of entrepreneurs with a qualitative approach. The growth of technology, 17(68), 11-22.
Nematpor, M. (2022). The role of entrepreneurship in business management from the point of view of business productivity. The third international conference on new ideas of accounting, economic and banking management. https://civilica.com/doc/1680668
Niromand, P., Ranjbar, M., Arabi, M., & Haj Sadeghi, B. (2013). Providing a framework for business model design. Information Technology Management, 5 (4), 267-284.
Vaziri, E., & Movahed Sobhani, F. (2014). Presenting a conceptual model to make the knowledge interface effective in the knowledge sharing process. Scientific-research journal of innovation management, 3(3), 101-120.
Zahedi, M. R., Jafari Saroee, P., & Hakimi, H. (2018). Solutions to increase the productivity of human capital in teamwork. Standard and Quality Management Quarterly, 8(4), 6-17.