رحیمی کلور, حسین, محمدخانی, رحیم. (1403). طراحی مدل پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تبلیغات و فروش. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(48), 223-270. doi: 10.22054/ims.2024.76711.2403
حسین رحیمی کلور; رحیم محمدخانی. "طراحی مدل پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تبلیغات و فروش". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 48, 1403, 223-270. doi: 10.22054/ims.2024.76711.2403
رحیمی کلور, حسین, محمدخانی, رحیم. (1403). 'طراحی مدل پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تبلیغات و فروش', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(48), pp. 223-270. doi: 10.22054/ims.2024.76711.2403
رحیمی کلور, حسین, محمدخانی, رحیم. طراحی مدل پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تبلیغات و فروش. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 12(48): 223-270. doi: 10.22054/ims.2024.76711.2403


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login