- اسدنژاد، بهروز.، جلالی، سیدمهدی و تبریزیان، بیتا. (1401). مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزشآفرینی در صنعت بیمه ایران، مطالعات مدیریت کسبوکار هوشمند، 10 (40), 108-77. doi: 10.22054/IMS.2022.63701.2062
- پاک پرور، محسن.، محمودی میمند، محمد.، رجبزاده، علی و حسینی، میرزاحسن. (1400). مدل بازاریابی دیجیتال پویا برای توسعه صادرات فناوری پیشرفته، تحقیق مدیریت منابع سازمانی، 10 (4)، 53-79. 1001.1.22286977.1399.10.4.3.5: doi
- ترکستانی، محمد صالح.، دهدشتی شاهرخ، زهره.، رئیسی وانانی، ایمان و گلشنی، فاطمه. (1401). شناسایی شاخصهای مدیریت محتوای دیجیتال باهدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب، مطالعات مدیریت کسبوکار هوشمند، 10 (40), 167-200. org/10.22054/ims.2022.63158.2041
- حاجیحسینی، عفت.، ثانویفرد، رسول و حمیدیزاده، علی. (1400). شناسایی پیشایندها و پسایندهای بازاریابی محتوای دیجیتال با استفاده از مدل نظریهای دادهبنیاد (مطالعه موردی: بلاگرهای اینستاگرام)، پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات ایران (ایرانداک)، 37 (2)، 557-586. org/10.52547/jipm.37.2.557
- داداشی، علیرضا.، حمیدی زاده، رسول و ثانوی فرد، علی. (1401). طراحی مدل بازاریابی محتوا برای صنعت بانکداری جهت افزایش سهم بازار هدف، پژوهشهای مدیریت در ایران، 26 (2)، 116-142.doi: 1001.1.2322200.1401.26.2.6.5
- رستمی، مریم.، حیدریه، سید عبدالله و امین بیدختی، علیاکبر. (1401). ارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرفکننده، پژوهشهای مدیریت در ایران، 26 (1), 112-137. doi: 20.1001.1. 2322200.1401.26.1.5.2
- زارعی، قاسم.، محمدخانی، رحیم (1402). مدلی برای ارتقا قابلیت بازاریابی دیجیتال با تأکید بر شاخصهای استفاده از بازاریابی دیجیتال در شرکتهای صنعتی، مطالعات مدیریت کسبوکار هوشمند، 12 (47)، 151-111. Doi: 22054/ims.2023.75037.2365
- زمانی، حسین.، نعامی، عبدالله وحمدی، کریم. (1401). طراحی الگوی بازاریابی محتوایی برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال، مدیریت بازرگانی، 14 (2), 354-376. 22059/JIBM.2021. 332652.4222: doi
- طهماسب پور، زهرا.، فرهنگی، علی اکبر.، نعامی، عبدالله و آسایش، فرزاد (1401). بررسی مولفههای دیجیتال مارکتینگ از منظر توسعه صنعت گردشگری (مطالعه موردی: هتلهای جزیره کیش)، تحقیقات مدیریت استراتژیک، 28 (86)، 131-156. Doi: 1001.1.22285067. 1401.28.86.5.3
- یعقوبیزنجانی، مونا.، موسویفرد، مهتابالسادات و نعامی، عبداله. (1402). طراحی و تبیین مدل اثربخشی بازاریابی محتوای دیجیتال، فصلنامه مطالعات مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی، 4 (1)، 51-87. org/10.52547/jipm.37.2.557
References
- Boban, M., Mijat, J., Marina, D., Tamara v., & Branislav, D. (2020). The impact of digital transformation and digital marketing on the brand promotion, positioning and electronic business in Montenegro, Technology in Society 63 (8), 101-140. https://doi.org/10.1016/j. techsoc.2020.101425
- Carranza, K. (2017), “The Importance of Content Marketing in 2017 and beyond,” at: https://www.business2community.com/content-marketing/ importance-content-marketing-2017-beyond-01861200
- Gregory, G. D., Ngo, L. V., & Karavdic, M. (2019). Developing e-commerce marketing capabilities and efficiencies for enhanced performance in business-to-business export ventures. Industrial Marketing Management, 78 (3), 146–157. https://doi:10.1016/j.indmarman. 2017. 03. 002
- Gulati, S. (2019). Digital Marketing Strategies for Startups in India. In Proceeding of 10th International Conference on digital strategies for Organizational Success. https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm? Abstract _id=3317740
- Hollebeek, L., Macky, K. (2019). Digital content marketing’s role in fostering consumer engagement, trust, and value: Framework, fundamental propositions, and implications. Journal of Interactive Marketing. https://doi.org/10.1016/j.intmar.2018.07.003
- Holliman, G., Rowley, J. (2014). Business to business digital content marketing: marketers’ perceptions of best practice. Journal of Research in Interactive Marketing, 8 (4), 269-293. https://doi.org/10.1108/jrim-02-2014-0013
- Homburg, C., J. Danijel, and K. Christina. 2017. Customer Experience Management: Toward Implementing an Evolving Marketing Concept. Journal of the Academy of Marketing Science 45 (3): 377–401. https://doi /10.47414/102332
- Indriyani, S. (2023). Optimizing Content Marketing Using Automatic Keyword Extraction to Get Topic Prediction. Syntax Literate; Journal Ilmiah Indonesia, 7 (12), 263-273. https://doi. /10.54012/intma.003.115
- Kannan, P. K. (2017). Digital marketing: A framework, review and research agenda, International Journal of Research in Marketing. 34 (1), 22-45, doi:10.1016/j.ijresmar.2016.11.006
- Lou, C., Xie, Q. (2020). "Something social, something entertaining? How digital content marketing augments consumer experience. https://doi/ abs/10.1080/02650487.2020.1788311
- Mozaffari, S., Iranzade, S., & Ranjpoor, R. (2023). The conceptual model for the digital content marketing of social media to boost green marketing. International Journal of Digital Content Management, 4 (6), 175-196. https://doi.org/10.22054/dcm.2022.68293.1100
- Nikunj Kumar, J., Shampy K., Vinod K., Zillur R. (2017). "Examining consumerbrand relationships on social media platforms", Marketing Intelligence & Planning, https:// doi. Org/10. 1108/MIP-05-2017-0088
- Taiminen, K., Ranaweera, C. (2019). Fostering brand engagement and value-laden trusted B2B relationships through digital content marketing: The role of brands helpfulness. European Journal of Marketing, 3 (6), 145-166. /10.21032/2.2019.84223
- Yogesh K. Dwivedi, Nripendra P. Rana, Emma L. Slade, Nitish Singh,
- Hatice Kizgin. (2020). Editorial introduction: Advances in theory and practice of digital marketing. Journal of Retailing and Consumer Services. 53(4), 197-233 101909.https://doi.org/10.1016/ j.jretconser. 2019.101909
References [In Persian]
- Asdanjad, B., Jalali, S.M. Tabrizian, B. (2022). A model for digital marketing based on value creation in Iranian insurance industry, Journal of Business Intelligence Management Studies, 10 (40), 77-108. [In Persian]
- Dadashi, A., Hamidizadeh, R. & Sanavifard, A. (1401). Designing a content marketing model for the banking industry to increase target market share, Management Research in Iran, 26 (2), 116-142.doi: 20.1001.1.2322200.1401.26.2.6.5. [In Persian]
- Haji Hosseini E., Sanavi Fard, R. & Hamidizadeh, A. (2021). Identifying The Antecedents and Consequences of Digital Content marketing using the Grounded Theory Model (case study: Instagram Bloggers). Iranian Journal of Information Proccessing and Management, 37 (2), 557-586. [In Persian]
- Pakparvar, M., Mahmoudi Maymand, M., Rajabzadeh, A., & Hosseini, M. (2021). Dynamic digital marketing model for the development of high technology export. Organizational resource management research, 10 (4), 53-79. [In Persian]
- Rostami, M., Heydarieh, S. A., & Amin Bidakhti, A. A. (2022). Providing digital content marketing model in creating consumer value. Management Research in Iran, 26 (1), 112-137. [In Persian]
- Tahmasebpour z., Farhangi, A. A., Naami, A., & Asayesh, F. (2022). Investigating the Components of Digital Marketing from the Perspective of Tourism Industry Development (Case Study: Kish Island Hotels).Strategic Management Research, 28 (86), 131-156. [In Persian]
- Torkestani, M, S., Dehdashti, Sharokh, z., Raeesi, Vanani, I., & Golshani, F., (2022). Indicators of Digital Content Management for Increasing the Engagement of Users in Digital Platforms, Using Meta-Synthesis Method, Journal of Business Intelligence Management Studies, 10 (40), 167-200. [In Persian]
- Yaghoobi Zanjani, M., Mousavi Fard, M.S., & Naami, A. (2023). Designing and Explaining the Digital Content Marketing Effectivness Model. Journal of Management, Economics & Entrepreneurship, 4 (1), 51-87. [In Persian]
- Zamani, H., Naami, A., & Hamdi, K. (2022). Designing a content marketing model to increase purchase intention in digital marketing. Business Management, 14 (2), 354-376. [In Persian]
- Zarei, Gh. Mohammad Khani, R. (2024). Designing a Model to Improve Digital Marketing Capability with an Emphasis on Digital Marketing Use Indicators in Industrial Companies, Journal of Business Intelligence Management Studies, 12 (47), 111-151. [In Persian]
|