دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,213
تعداد مقالات17,991
تعداد مشاهده مقاله55,349,667
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,934,250
فیضی, کامران, مهرانی, هرمز, وظیفه دوست, حسین, ساده, احسان. (1403). طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(48), 157-195. doi: 10.22054/ims.2024.77052.2415
کامران فیضی; هرمز مهرانی; حسین وظیفه دوست; احسان ساده. "طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 48, 1403, 157-195. doi: 10.22054/ims.2024.77052.2415
فیضی, کامران, مهرانی, هرمز, وظیفه دوست, حسین, ساده, احسان. (1403). 'طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(48), pp. 157-195. doi: 10.22054/ims.2024.77052.2415
فیضی, کامران, مهرانی, هرمز, وظیفه دوست, حسین, ساده, احسان. طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 13(48): 157-195. doi: 10.22054/ims.2024.77052.2415


login