اناری، آسیه، طهماسیان، کارینه و مظاهری تهرانی، محمدعلی. (1392). شبکههای اجتماعی، رضایت از زندگی، اختلالات درونی سازی شده و برونیسازی شده در نوجوانان. کنگره سراسری روانشناسی کودک و نوجوان. SID. https://sid.ir/paper/825060/fa
خورسندی طاسکوه، علی (1396). گفتمان میانرشتهای دانش. تهران: نشر پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی
دواس، دیوید (1395) طرح تحقیق در تحقیقات اجتماعی. مترجم: نایبی، هوشنگ. تهران: آگاه
کاستلز، مانوئل (1380). عصر اطلاعات ظهور جامعهی شبکهای (جلد اول). مترجم: علیقلیان، احمد، خاکباز، افشین. تهران: نشر طرح نو
ویندال، س. (۱۳۹۷). کاربرد نظریههای ارتباطات. مترجم: علیرضا دهقان. تهران: نشر علمی فرهنگی.
References
Costa-Sanchez Carmen and Mar Gerrero-Pico (2020),What is WhatsApp for? Developing through the use of whatsapp__ a case study with teenagers from spain. Social Media and Society, July-September, Pp: 1-11-10.1177/2056305120942886 DOI:
Dominic,Maria, Francis, Sagayaraj, Pilomenra, Anthony(2014). E-Learning in Web 3.0, Modern Education and Computer Science, Vol 2,Pp 8-14- DOI:10.5815/ijmecs.2014.02.02
Goldie, J. G. S. (2016) Connectivism: a knowledge learning theory for the digital age?, Medical Teacher, Vol 38(10), pp. 1064-1069. DOI:10.3109/0142159X.2016.1173661
Guerrero-Pico, Maria-Jose Masanet and Carlos A Scolari (2018), Toward a typology of young produsers:Teenagers’ transmedia skills, media production, and narrative and aesthetic appreciation. New Media and Society, Vol. 01, Pp:1-18.
Henry Jenkins, (2022), Interactive Audiences? The “Collective Intelligence” of Media Fans, New York University Press ,Vol.11,Pp:134-149. DOI:10.18574/nyu/9780814743690.001.0001
Liang H, Xue Y, &Bradley J. (2010). Team climate, empowering leadership, and knowledge sharing, Emerald Group Publishing Limited,.15(2):299-312. DOI:10.1108/13673271111119709
Siemens, G. (2005). Connectivism: A learning theory for the digital age. International Journal of Instructional Technology and Distance Learning.
Zsuzsa Emese Csobanka, (2016), The Z Generation, Technologica Dubnicae,Vol 6(2), Pp:63-76. DOI:10.18860/abj.v8i2.23885