ابراهیمی، عبدالحمید و مهرانی، هرمز. (1395). شخصیت و رفتار مصرفکننده؛ جزوۀ درسی تدریس شده در دورۀ دکتری دانشگاه تربیت مدرس، منتشرنشده.
ابطحی، حسین و ترابیان، محسن. (1389). بررسی تحقیق اهداف آموزش عالی بر اساس سند چشمانداز بیستساله کشور با روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی، تهران، پژوهش در نظامهای آموزشی، 4(8)، 31-60.
آذر، عادل، و مؤمنی، منصور. (1397). آمار و کاربرد آن در مدیریت، جلد اول و دوم، چاپ هفدهم. تهران: سمت.
بازرگان، عباس. (1396). روش تحقیق کیفی و آمیخته، چاپ پنجم. تهران: دیدار.
عرفانی فر، اکبر. (1389). طراحی مدل مفهومی مؤلفههای مؤثر بر تصویرسازمانی دانشگاه امام صادق (ع)، نشریهی اندیشهی مدیریت راهبردی، 4(2)، 77-43.
هاشمی، سیدمحمود، افجهای، سید علی اکبر، دهقانان، حامد، خاشعی، وحید. (1396). طراحی مدل تصویرسازی سازمانی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی با رویکرد ساختاری ـ تفسیری. پژوهش در نظامهای آموزشی، 11(36)، 231-260.
Khalil, D. E. T., & Abbas, M. F. (2022). The role of social networking sites in shaping the mental image of the political candidate among the academic elite/Facebook as a model. Journal of Media Studies and Research, 1(4).
Ahn, H. J., Lee, D. H., Jeong, J. H., & Lee, S. W. (2022). Multiscale convolutional transformer for EEG classification of mental imagery in different modalities. IEEE Transactions on Neural Systems and Rehabilitation Engineering, 31, 646-656.
Alves, H., & Raposo, M. (2010). The influence of university image on student behaviour. International journal of educational management, 24(1), 73-85.
Arpan, L. M., Raney, A. A., & Zivnuska, S. (2003). A cognitive approach to understanding university image. Corporate communications: An international journal, 8(2), 97-113.
Bennett, R. & Ali-Choudhury, R. (2009). Prospective students' perceptions of university brands: An empirical study. Journal of Marketing for Higher Education, 19(1), 85-107.
Bozkurt, İ. (2014). İletişim odaklı pazarlama (Tüketiciden müşteri yaratmak). MediaCat Kitapları.
Chattananon, A., Lawley, M., Trimetsoontorn, J., Supparerkchaisakul, N., & Leelayouthayothin, L. (2007). Building corporate image through societal marketing programs. Society and Business Review, 2(3), 230-253.
Conroy, D. (2022). Mental imagery interventions to promote face covering use among UK university students and employees during the COVID-19 pandemic: study protocol for a randomized controlled trial. Trials, 23(1), 51
Elder, R. S., & Krishna, A. (2022). A review of sensory imagery for consumer psychology. Journal of Consumer Psychology, 32(2), 293-315.
Felisberti, F. M., & Cropper, S. J. (2023). Mental imagery in aesthetic appreciation and the understanding of the self and others. Psychology of Aesthetics, Creativity, and the Arts.
Harvey, W. S., Morris, T., & Müller Santos, M. (2017). Reputation and identity conflict in management consulting. Human relations, 70(1), 92-118.
Kazoleas, D., Kim, Y., & Anne Moffitt, M. (2001). Institutional image: a case study. Corporate Communications: an international journal, 6(4), 205-216.
Le-Thi, D., Dörnyei, Z., & Pellicer-Sánchez, A. (2022). Increasing the effectiveness of teaching L2 formulaic sequences through motivational strategies and mental imagery: A classroom experiment. Language Teaching Research, 26(6), 1202-1230.
Luque-Martinez, T. & Barrio-Garcia, S. D. (2009). Modeling university image: the teaching staff viewpoint. Public Relations Review, 35, 325-327.
Mansoori, S., Karami, M., Abedini, M. (2013). Investigating the Use of ConstructivismBased Teaching Method in Higher Education: A Case Study of Social Sciences Department at Mazandaran University. Journal of Curriculum Research, 2(2), 101-118.
Teeroovengadum, V., Kamalanabhan, T.J. & Seebaluck, A.K. (2016). Measuring service quality in higher education. Quality Assurance in Education, 24 (2), 244-258
Thorarinsdottir, K., Holmes, E. A., Hardarson, J., Stephenssen, E. S., Jonasdottir, M. H., Kanstrup, M., ... & Bjornsson, A. (2022). Using a brief mental imagery competing task to reduce the number of intrusive memories: Exploratory case series with trauma-exposed women. JMIR Formative Research, 6(7), e37382.
Zheng, C., Chen, Z., Zhang, Y., & Guo, Y. (2022). Does vivid imagination deter visitation? The role of mental imagery processing in virtual tourism on tourists’ behavior. Journal of Travel Research, 61(7), 1528-1541