سلیمانی, شیلا, علی آبادی, خدیجه, زارعی زوارکی, اسماعیل. (1402). تأثیر اجرای الگوی یادگیری معکوس بر رغبت به یادگیری، خودکنترلی و خودمدیریتی دانشجویان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 19(69), 32-75. doi: 10.22054/jep.2023.62779.3440
شیلا سلیمانی; خدیجه علی آبادی; اسماعیل زارعی زوارکی. "تأثیر اجرای الگوی یادگیری معکوس بر رغبت به یادگیری، خودکنترلی و خودمدیریتی دانشجویان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 19, 69, 1402, 32-75. doi: 10.22054/jep.2023.62779.3440
سلیمانی, شیلا, علی آبادی, خدیجه, زارعی زوارکی, اسماعیل. (1402). 'تأثیر اجرای الگوی یادگیری معکوس بر رغبت به یادگیری، خودکنترلی و خودمدیریتی دانشجویان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 19(69), pp. 32-75. doi: 10.22054/jep.2023.62779.3440
سلیمانی, شیلا, علی آبادی, خدیجه, زارعی زوارکی, اسماعیل. تأثیر اجرای الگوی یادگیری معکوس بر رغبت به یادگیری، خودکنترلی و خودمدیریتی دانشجویان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 19(69): 32-75. doi: 10.22054/jep.2023.62779.3440


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login