1.

مقایسه اثربخشی آموزش عاطفی- اجتماعی همکارانه و آموزش ذهن‌آگاهی در بهبود مهارت‌های حل مسئله اجتماعی

صفحه 6-31
ملیحه احمدی؛ کیانوش هاشمیان؛ فریبرز درتاج؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

2.

تأثیر اجرای الگوی یادگیری معکوس بر رغبت به یادگیری، خودکنترلی و خودمدیریتی دانشجویان

صفحه 32-75
شیلا سلیمانی؛ خدیجه علی آبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی

3.

تدوین مدل علی درگیری تحصیلی برمبنای ذهن‏آگاهی تحصیلی با میانجی‏گری ترس از شفقت به خود، خردورزی تحصیلی و هسته ارزشیابی خود در دانشجویان

صفحه 76-104
حسین نادری پور؛ ابوالقاسم یعقوبی؛ رسول کردنوقابی؛ شهریار یارمحمدی واصل

4.

تدوین بسته آموزشی خوداطمینانی تحصیلی دانش‏ آموزان با اختلال یادگیری خاص؛ رویکردی کیفی

صفحه 106-133
لیلا صادقی؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ سالار فرامرزی؛ غلامعلی افروز

5.

باورهای شایستگی تحصیلی درس علوم: سنجش میزان تأثیرپذیری از پیشایندها و تأثیرگذاری بر پیامدهای آموزشی

صفحه 134-162
مجتبی جهانی فر؛ فاطمه دهقانی

6.

اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی بر مقابله با نشخوار فکری و اضطراب امتحان

صفحه 164-198
پرویز شریفی درآمدی؛ فاطمه قاسم پور

7.

نقش واسطه‏ای نظریه ذهن در رابطه بین کارکردهای اجرایی با کیفیت زندگی و همدلی در کودکان

صفحه 200-220
مریم آقایی میبدی؛ آزاده چوب‌فروش‌زاده؛ یاسر رضاپور میرصالح

8.

بررسی رابطه‏ی اهداف پیشرفت با عملکرد حافظه‏ی فعال: نقش واسطه‏ای عواطف

صفحه 222-248
طاهره محبوبیان؛ فریبرز نیکدل


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login