آهاری، وهاب، زمانی، رضا، پورآتشی، اصغر. (1401). سنجش ابعاد فرهنگ یادگیری الکترونیکی سازمانی و ارتباط آن با اشتیاق شغلی کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی. فناوری آموزش، 16(3)، 618-605.
پاشا، غلامعلی، خطیر پاشا، کیومرث، یوسفی سعیدآبادی، رضا. (1401). مروری بر مدیریت نوآوری با نقش میانجی فرهنگ یادگیری در آموزش علوم پزشکی. تعالی بالینی، ۱۲(۱)، ۱-۱۳.
دیبایی، صابر، طهماسب زاده شیخلار، داود. (1401). تبیین ابعاد و شاخصهای فرهنگ یادگیری مشارکتی در برنامه درسی دوره متوسطه. پژوهش در برنامهریزی درسی، 18(70)، 151-135.
رفیعینژاد، خجسته، عجم، علیاکبر، مؤمنی مهمویی، حسین، زیرک، مهدی. (1401). سنتزپژوهی شاخصها و مؤلفههای فرهنگ یادگیری مبتنی بر سازندهگرایی اجتماعی. آموزش و توسعه منابع انسانی، 33(9)، 176-153.
سبحانی نژاد، مهدی، خاری آرانی، مجید، برخوردار، رسول. (1399). روایت پژوهی فرهنگ یادگیری کودکان در مدرسه با توجه به نیاز ویژه. پژوهشهای آموزش و یادگیری، 17(1)، 35-47.
کنعانی، مریم، و حسنی، رفیق. (1401). ارائه مدلی پارادایمیک از توانمندسازی فرهنگ یادگیری معلمان مدارس شهر کرمانشاه. نشریه مدیریت بر آموزش سازمانها، ۱۱(۱)، 40-13.
Ahri, W., Zamani, R., & Pour Atashi, A., (2022). Measuring the dimensions of the organizational e-learning culture and its relationship with the job enthusiasm of Tarbiat University employees, Shahid Rajaei. Education Technology, 16(3), 605-618. [In Persian]
Barabasch A., Keller, A., & Caldart, D. (2020). Effects of an Innovative Learning Culture on the Competences of Learners: Workplace Learning in Switzerland in the Context of Apprenticeships. In Handbook of Research on Operational Quality Assurance in Higher Education for Lifelong Learning. IGI Global.166- 187.
Brooks, S. (2020). Facilities Teams: Improving the Learning Culture Around Failure. PhD Thesis. Creighton University.
Bryk, A. S., Sebring, P. B., Allensworth, E., Luppescu, S. & Easton, J. Q. (2010). Organizing Schools for Improvement Lessons from Chicago. Chicago, IL: University of Chicago Press.
Chayanuvat, A. (2022). Study of The organizational learning cultue of an Exceellent school in Yongzhou, China. Scholar: Human Sciences, 14(2), 566-566.
Dibai, S., & Tahmasbzadeh Shikhler, Davood. (2021). Explaining the dimensions and indicators of collaborative learning culture in the secondary school curriculum. Research in Curriculum Planning, 18(70), 135-151. [In Persian]
Gomendio, M., & Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD) Staff. (2017). Empowering and enabling teachers to improve equity and outcomes for all. Paris: OECD Publishing.
Gomes. G., & Rafaele Matte, W. (2017). Organizational learning capability, innovation and performance: study in small and medium-sized enterprises (SMES). Revista de Administração, 52, 163–175.
Heo, H., Leppisaari, I., & Lee, O. (2018). Exploring learning culture in Finnish and South Korean classrooms. The Journal of Educational Research, 111(4), 459-472.
Iwaarden, G. V. (2022). Learning culture and the way this influences critical skill loss concerning legacy (Doctoral dissertation).
Kanani, M., & Hasni, R. (2022). Presenting a paradigm model of empowering the learning culture of Kermanshah school teachers. Organizational Education Management Journal, 11(1), 13-40. [In Persian]
Kucharska, W. (2020). The Power Of Mistakes: Constant Learning Culture And Technology. Faculty of Management and Economics, Gdansk University of Technology.
Norashikin, H., Safiah, O., Fauziah, N., Noormala, A. I., (2016). Learning Organizatiaon Cultuera, Organizational Performance and Organizatonal Innovativeness in a Public Institution of Higher Education in Malaysia: A Preliminary Study. Procedia Economics and Finance, 37(1), 512-519.
Pasha, G., Khatir Pasha, K., & Yousefi Saeedabadi, R. (2022). A review of innovation management with the mediating role of learning culture in medical science education. Clinical Excellence, 12 (1), 1-13. [In Persian]
Rafieinejad, K., Ajam, A., Momeni Mehmani, H., & Zirak, M. (2022). Synthesizing indicators and components of descriptive culture on social constructivism. Education and development of human resources, 33(9), 153-176 [In Persian]
Sato, M., Bartiromo, M., & Elko, S. (2016). Investigating your school’s science teaching and learning culture. Phi Delta Kappan, 97(6), 42-47.
Sobhaninejad, M., Khari Arani, M., & Barkhordar, R. (2020). Pezoh's narration of children's learning culture in school according to special needs. Teaching and Learning Research, 17(1), 35-47. [In Persian]
Väljataga, T., & Fiedler, S. H. (2014). Bringing a New Culture of Learning into Higher Education. In International Conference on Web-Based Learning (pp. 229-238). Springer, Cham.
Wang, J. (2013). Culture d’apprentissage chinoise et française, quelques points communs et différences [Chinese and French learning cultures: Similarities and differences]. Synergies Chine, 8, 151-162.
Xie, L. (2019), Leadership and organizational learning culture: a systematic literature review, European Journal of Traning and Development, 43(1/2), 76-104.
Xie, L., Dirani, K. M., Beyerlein, M., & Qiu, S. (2020). Learning culture in a Chinese SME: the unique role of work-family enrichment. European Journal of Training and Development, 44(2/3), 141-158.