سهرابی, محسن, راه چمنی, احمد, ثانوی فرد, رسول. (1403). طراحی و اعتباریابی مدل خشنودی (شعف) مشتریان در صنعت هتلداری: پژوهش ترکیبی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 19(66), 231-270. doi: 10.22054/tms.2024.79395.2931
محسن سهرابی; احمد راه چمنی; رسول ثانوی فرد. "طراحی و اعتباریابی مدل خشنودی (شعف) مشتریان در صنعت هتلداری: پژوهش ترکیبی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 19, 66, 1403, 231-270. doi: 10.22054/tms.2024.79395.2931
سهرابی, محسن, راه چمنی, احمد, ثانوی فرد, رسول. (1403). 'طراحی و اعتباریابی مدل خشنودی (شعف) مشتریان در صنعت هتلداری: پژوهش ترکیبی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 19(66), pp. 231-270. doi: 10.22054/tms.2024.79395.2931
سهرابی, محسن, راه چمنی, احمد, ثانوی فرد, رسول. طراحی و اعتباریابی مدل خشنودی (شعف) مشتریان در صنعت هتلداری: پژوهش ترکیبی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 19(66): 231-270. doi: 10.22054/tms.2024.79395.2931


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login