- اسماعیلیکیا، رسول، عزیزخانی، اقباله، عابدینی، صمد (1403). مقایسه تطبیقی موانع توسعه گردشگری ایران (مورد مطالعه: اردبیل و ترابزون). مهندسی جغرافیای سرزمین، 8(1)، 165-188. DOI: 22034/jget.2023.326924.1416
- اصلانیافراشته، امیر، کریمیعلویجه، محمدرضا، نائلی، مریم (1398). کاوشی بر تبیین پیشایندها (پیشزمینهها) و پیامدهای رضایت از تجربه سفر گردشگران سالمند. مطالعات مدیریت گردشگری، 14(45)، 1-34. https://doi.org/10.22054/tms.2019.34684.1981
- آذر، عادل، انوری، علی (1392). مدلسازی نرم در مدیریت: روشهای ساختدهی مسئله در شرایط پیچیدگی عدم اطمینان تعارض، نگاه دانش.
- رنجبریان، بهرام، غفاری، محمد، تسلیمیبابلی، امین (1398). تبیین تأثیر ریسکهای ادراکشده گردشگر بر تمایل به بازدید مجدد از مقصد گردشگری با نقش میانجیگری تصویر ذهنی مقصد گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری، 14(46)، 137-164. https://doi.org/10.22054/tms.2019.10430
- زارعی، عظیم، سیاهسرانیکجوری، محمدعلی (1397). ارائه مدل پیشبینیکننده بازگشت گردشگران سلامت بر اساس خوشههای سبک زندگی (با تأکید بر چشمههای آبگرم رامسر). مطالعات مدیریت گردشگری، 13(41)، 109-136. https://doi.org/10.22054/tms.2018.12956.1362
- شیخی، احمدرضا، کوثری، مرتضی (1401). عوامل جاذبه و دافعه مقاصد گردشگری با تأکید بر تجربه گردشگران فرهنگی فرانسوی ورودی به ایران. برنامهریزی فضایی، 44 (1)، 17-32. DOI: 22108/sppl.2022.132089.1632
- گوهر رستمی، حمیدرضا، نخعینژاد، مجتبی، اصلاحمدی، یاسمن سادات (1403). تحلیل موانع کیفیت گردشگری تفریحی - ورزشی بر اساس نمودار استخوان ماهی در استان گیلان. مطالعات مدیریت گردشگری، 19(65)، 63-98. https://doi.org/10.22054/tms.2024.76749.2894
- محمدی، سعدی، رستمی، خدیجه (1397). سنجش اثرات تأسیس بازارچههای مرزی بر تغییرات سطح کیفیت زندگی روستاییان (مطالعه موردی: دهستان دزلی شهرستان سروآباد). پژوهش و برنامهریزی روستایی، 22(2)، 115-134. DOI: 10.22067/jrrp.v7i2.68452
- Abbott, L. (1955). Quality and Competition. New York, NY: Columbia University Press.
- Becker, L. (2020). Toward a customer centric Perspective of Customer Experience (Doctoral dissertation). Turku School of Economics, Turku, Finland.
- Busser, J. A., Molintas, D. H. R., Shulga, L. V., & Lee, S. (2022). Check-in experience: What is the role of emotions and satisfaction? Journal of Hospitality and Tourism Management, 53, 188–197. https://doi.org/10.1016/j.jhtm.2022.11.002
- Carù, A. & Cova, B. (2003). Revisiting Consumption Experience. Marketing Theory, 3(2), 267–286. https://doi.org/10.1177/14705931030032004
- Chakraborty, D., Polisetty, A., Mishra, A., & Rana, N. P. (2023). A longitudinal study on how smart tourism technology influences tourists’ repeat visit intentions. Asia Pacific Journal of Tourism Research, 28(12), 1380-1398. https://doi.org/10.1080/10941665.2023.2293801
- Chen, B., Zhu, Y., He, X., & Zhou, C. (2023). Analysis of High-Quality Tourism Destinations Based on Spatiotemporal Big Data-A Case Study of Urumqi. Land, 12(7): 1425. https://doi.org/10.3390/land12071425.
- De Keyser, A. (2021). Understanding and Managing the Customer Experience (Doctoral dissertation). Ghent University. Faculty of Economic and Business Administration. PhD Series. Retrieved from https://biblio.ugent.be/publication/6901558
- Dimitrovski, D., Ioannides, D., & Nikolaou, K. (2021). The tourist-pilgrim continuum in consumer behaviour: The case of international visitors to kykkos monastery, Cyprus. Journal of Tourism and Cultural Change, 19(5), 568–586. https://doi.org/10.1080/14766825.2020.1828437
- Holbrook, M. B., & Hirschman, E. C. (1982). The Experiential Aspects of Consumption: Consumer Fantasies, Feelings, and Fun. Consum. Res., 9, 132–140. https://www.jstor.org/stable/2489122
- Jain, R., Aagja, J. & Bagdare, S. (2017). Customer experience – a review and research agenda, Journal of Service Theory and Practice, 27 (3), 642-662. https://doi.org/10.1108/JSTP-03-2015-0064
- Kokins, G., Straujuma, A., & Lapin., I. (2021). The Role of Consumer and Customer Journeys in Customer Experience Driven and Open Innovation, Journal of Open innovation: Technology, Market, and Complexity, 7(185), 1-20. https://doi.org/10.3390/joitmc7030185
- Kotler, P., Kartajaya, H., & Setiawan, I. (2016). Marketing 4.0: Moving from traditional to digital. New Jersey: Wiley.
- Kranzbühler, A. M., Kleijnen, M. H., Morgan, R. E., & Teerling, M. (2017). The Multilevel Nature of Customer Experience Research: An Integrative Review and Research Agenda. J. Manag. Rev, 20, 433–456. https://doi.org/10.1111/ijmr.12140
- Lin, L. Z. (2023). Modeling and analysis of customer journey enablers: A case study of religious pilgrimage. Journal of Hospitality and Tourism Management, 57, 200-212. https://doi.org/10.1016/j.jhtm.2023.10.004
- McColl-Kennedy, J. R., Zaki, M., Lemon, K. N., Urmetzer, F., & Neely, A. (2019). Gaining Customer Experience Insights That Matter. Journal of Service Research, 22(1), 8–26. https://doi.org/10.1177/1094670518812182
- Merritt, K., & Zhao, S. (2021). An Innovative Reflection Based on Critically Applying UX Design Principles. Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, 7(2),1-12. https://doi.org/10.3390/joitmc7020129
- Oganisjana, K., & Kozlovskis, K. (2019). The Identification of Opportunities for Innovations through Collecting Problems from Citizens. Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity. 5(4), 1-15. https://doi.org/10.3390/joitmc5040076
- Pradeep, S., Vadakepat, V., Rajasenan, D. (2020). The effect of service quality on customer satisfaction in fitness firms. Management Science Letters, 10, 2011–2020. https://doi: 10.5267/j.msl.2020.2.011
- Prasetyo, Y., Tanto, H., Mariyanto, M., Hanjaya, C., Young, M., Persada, S., Miraja, B., & Redi, A. (2021). Factors Affecting Customer Satisfaction and Loyalty in Online Food Delivery Service during the COVID-19 Pandemic: Its Relation with Open Innovation. Open Innov. Technol. Mark. Complex, 7(1), 1-17. https://doi.org/10.3390/joitmc7010076
- Purnama, N. I., Siswadi, Y., Mujiatun, S., & Jufrizen, J. (2023). The Determinants of Revisit Intention and Recommendation Intention for Domestic Tourists. International Journal of Business Economics (IJBE), 4(2), 194-208. https://doi.org/10.30596/ijbe.v4i2.13747
- Sie, D. L., Pegg, D. S., & Phelan, D. K. V. (2021). Senior tourists’ self-determined motivations, tour preferences, memorable experiences and subjective well-being: An integrative hierarchical model. Journal of Hospitality and Tourism Management, 47 (1), 237–251. https://doi.org/10.1016/j.jhtm.2021.03.006
- Tynan, C., & McKechnie, S. (2009). Experience marketing: A review and reassessment. Mark. Manag, 25, 501–517. https://doi.org/10.1362/026725709X461821
- Verhoef, P. C., Lemon, K. N., Parasuraman, A., Roggeveen, A., Tsiros, M., & Schlesinger, L. A. (2009). Customer Experience Creation: Determinants, Dynamics and Management Strategies. Journal of Retail, 85(1), 31–41. https://doi.org/10.1016/j.jretai.2008.11.001
- Vieira, E., Borges, A. P., Rodrigues, P., & Lopes, J. (2020). The role of intangible factors in the intention of repeating a tourist destination. International Journal of Tourism Policy, 10(4), 327-350. http://dx.doi.org/10.1504/IJTP.2020.10034921
- Voorhees, C. M., Fombelle, P. W., Gregoire, Y., Bone, S., Gustafsson, A., Sousa, R., & et al. (2017). Service encounters, experiences and the customer journey: Defining the field and a call to expand our lens. Journal of Business Research, 79, 269–280. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2017.04.014
- Xinhui, R. (2008). A study of service innovation in airlines based on experiential services. In Proceedings of the 2008 International Conference on Service Systems and Service Management, Melbourne, Australia, 30 June–2 July 2008; 8, 1–6. http://dx.doi.org/10.1109/ICSSSM.2008.4598455
|