- بیات، ناصر، اسدی، علیرضا (1396). بررسی چالشها و رهیافتهای توسعه گردشگری ادبی در ایران. فصلنامه علمی- پژوهشی جامعه پژوهی فرهنگی. https://socialstudy.ihcs.ac.ir/article_2569.html
- بیگی، حمیده، اذانی، مهری، بیگی، مائده، نجاتی، منصور (1393). گردشگری ادبی و هویت مکانی فلات مرکزی ایران، دومین همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیطزیست پایدار.https://www.civilica.com/doc/329246
- چوپانفلعهجوق، حامد (1392). تاثیر فضای ادبی بر صنعت گردشگری، مورد مطالعه: قونیه. استاد راهنما: علی اصغر رضوانی. https://www.virascience.com/thesis/612994
- سیدقاسم، لیلا، نوحپیشه، حمیده (1395). جغرافیای ادبی و شاخههای آن: معرفی مطالعات نوین بینرشتهای در ادبیات. مجله علمی- پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس، شماره 33. https://www.ensani.ir/fa/article/357241
- صامیان گرجی، ابوالفضل، حسینی، سید اسعد، رحمانیان، ابراهیم (1391). طراحی مسیر گردشگری ادبی در حوزه شرق ایران، مورد مطالعه: استان خراسان رضوی. اولین همایش ملی گردشگری و طبیعت گردی ایران زمین. https://civilica.com/doc/195706
- ضیایی، محمود، تراباحمدی، مژگان (1392). شناخت صنعت گردشگری با رویکرد سیستمی. تهران: نشر علوم اجتماعی.
- قادری، اسماعیل و همکاران (1391). مجموعه مقالات نخستین همایش ملی گردشگری ادبی. نشر داستان: چاپ اول. https://www.gisoom.com/book/1875634
- کرد، فرحناز (1402). نقش آرامگاههای مشاهیر ادبی ایران در توسعه گردشگری ادبی. ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. https://www.sid.ir/paper/1066662/fa
- کردآبادی، طوبی (1393). اولویتبندی راهکارهای توسعه گردشگری ادبی در ایران. استاد راهنما: سید مجتبی محمودزاده. https://www.tourismpd.journals.umz.ac.ir/article_1489.html
- کیانیسلمی، صدیقه (1395). گردشگری ادبی و نقش آن در توسعه مکان های ادبی شرقی، مورد مطالعه: کاشان. همایش بینالمللی شرق شناسی، فردوسی و فرهنگ و ادب فارسی. https://www.sid.ir/paper/828401/fa
- گی، چاکوای، سولا، فایوس (1390). گردشگری در چشم انداز جامع. ترجمعه علی پارسیان و سید محمد اعرابی. تهران: دفتر پژوهش های فرهنگی.
- محرابی، جواد، خلیلیشورینی، سیاوش، خلفی، احمد (1389). بررسی موانع توسعه صنعت گردشگری در جمهوری اسلامی ایران. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، دوره 4، شماره 9. https://www.sid.ir/paper/205912/fa
- مهرورز، طراوت (1394). شناسایی ظرفیتهای گردشگری ادبی در استان گیلان. استاد راهنما: روشن باباییهمتی. https:/www.jut.ut.ac.ir/article_94975.html
- نجفیپور، امیرعباس، حیدری، مجید (1392). گردشگری فیلم و تأثیر آن بر ترویج گردشگری ادبی. اولین همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیطزیست پایدار. https://www.civilica.com/doc/248050
- A. (2007). Explicit and implicit Motivation towards outbound tourism: A study of Saudi tourists, thesis for Degree of Doctor of Philosophy in Marketing, University of Glasgow, School of Business and Management. https://www.theses.gla.ac.uk/96
- Ferreira, A. E, Alen, E., Liberat, P., & Liberato, D. (2019). Literary Tourism: A Cultural Trip? https://www.researchgate.net/publication/337496789
- Beeton, S. (2006). Community development through tourism. Landlinks Press. Australia. https://www.researchgate.net/publication/296903049
- Bell, D., & Oakley, K. (2015). Cultural Policy. Routledge. https://www.routledge.com/Cultural-Policy/Bell-Oakley/p/book/9780415665018
- Busby, G., & Klug, J. (2001). Movie-induced tourism: The challenge of measurement and other issues. Journal of Vacation Marketing. https://www.researchgate.net/publication/247764260
- Chelnokova, E. A., Kaznacheeva, S. N., Smirnova, Z. V. & Krylova, T.V. (2020). Social Factors of Development of Literary Tourism in the Nizhny Novgorod region. In International Conference on Economics, Management and Technologies. https://www.researchgate.net/publication/34145710
- Crompton, J. (2004). Motivations for pleasure vacations. Annals of tourism research.
Dann, G. (1977). Anomie, ego-enhancement and tourism. Annals of Tourism
Research 4, 184–94.
Dann, G. (1977). Anomie, ego-enhancement and tourism. Annals of Tourism
Research 4, 184–94.
- Dann, G. (1977). Anomie, ego-enhancement, and tourism. Annals of Tourism Research.
Dann, G. (1977). Anomie, ego-enhancement and tourism. Annals of Tourism
Research 4, 184–94.
Dann, G. (1977). Anomie, ego-enhancement and tourism. Annals of Tourism
Research 4, 184–94.
- J., Fyall. A., Gilbert. D., & Wanhill. S. (2018). Tourism principles and Practice. Sixth Edition.
- Goeldner, R. C. & Ritchie, J. R. Brent, (2011). Tourism; Principles, Practices, Philosophies. Twelfth edition.
- D.T. (2001). Literary Places, Tourist and the Heritage Experience, Annals of Tourism Research. Vol 28. https://www.researchgate.net/publication/222571131
- Hoppen, A., Brown, L., & Fyall, A. (2014). Literary Tourism: Opportunities and Challenges for the Marketing and Branding of Destinations. Journal of Destination Marketing & Management. https://www.researchgate.net/publication/260113693
- Jiang, L., & Yu. (2020). Consumption of Literary Tourism Place: A Perspective of Embodiment. Tourism Geographies. https://www.researchgate.net/publication/332129269
- Malerba, R. C., Fernandes, C. I., & Veiga. P. M. (2020). What Do We Know About Destination Branding? In Multilevel Approach to Competitiveness in the Global Tourism Industry.
- (2011). Literary Tourism- International- September. Londen: Mintel International Group. https://books.google.com/books/about/Literary_Tourism_International_September.html?id=KExI0AEACAAJ
- Molinillo, S.و Japutra, A. (2017). Factors Influencing Domestic Tourist Attendance at Cultural Attractions in Andalusia, Spain. Journal of Destination Marketing & Management. https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S2212571X1630258X
- Ommundsen, W. (2005). If it is Tuesday, This Must be Jane Austen: Literary Tourism and the Heritage Industry. https://www.researchgate.net/publication/306256251
- Robinson, M., & Anderson, H. C. (2012). Literature and Tourism. London: Continuum.
- Sharply, R., & Tefler, D. J. (2014). Tourism and Development: Concepts and Issues. Second Edition. https://www.researchgate.net/publication/292427317
- Shirmohammadi, Y. & Hashemi Baghi, (2023). The Effect of Literary Tourism on Increasing Re-Visits to Tourism Destinations through Spirituality and Authenticity. https://ijtcs.usc.ac.ir/article_136615.html
- Y. (2012). Literary Tourism as a Developing Genre: South Africa’s Potential. Unpublished Dissertation. University of Pretoria. https://www.repository.up.ac.za/handle/2263/29043
- Squire, S. J. (1996). Literary Tourism and Sustainable Tourism: Promoting Anne of Green Gables. Prince Edward Island. Journal of sustainable tourism. Vol 4.
- Stiebel, L. (2007). Going on Literary Pilgrimage: Constructing the Rider Haggard Literary Trail. https://www.researchgate.net/publication/249051125
- Suyasa, I. M. (2019). Literature as Tourism Attraction. In Proceeding of the International Conference on Literature, 526. https://www.jurnal.usk.ac.id/ICOL/article/view/14501/10928
- Swarbrooke, J., & Horner, S. (2006). Consumer Behavior in Tourism. Second edition. https://www.researchgate.net/publication/282190447
- Tzu-kuang, H. Yi-Fan, T., & Herg-Huey W. (2009). The Preference Analysis for Tourist Choice of Destination: A Case Study of Taiwan. https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0261517708001192
- Vanhove, R. (2022). The Economics of Tourism Destinations Theory and Practice.
- Watson, N. (2006). The literary tourist: Readers and Places in Romantic and Victorian Britain. Basingstoke: https://www.researchgate.net/publication/309418670
- Woodside, A., & Martin, D. (2008). Tourism management; Analysis, behavior and strategy. https://www.researchgate.net/publication/298629923
- https://www.unwto.org
- https://www.ichto.ir
- https://tourismsience.ir
- https://cityofliterature.com
|