زائری, محمد تقی, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, دلاور, علی. (1403). تأثیر الگوی بسته یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان با آسیب بینایی دوره اول ابتدایی در درس علوم تجربی. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/jti.2024.78187.1438
محمد تقی زائری; اسماعیل زارعی زوارکی; پرویز شریفی درآمدی; علی دلاور. "تأثیر الگوی بسته یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان با آسیب بینایی دوره اول ابتدایی در درس علوم تجربی". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1403, -. doi: 10.22054/jti.2024.78187.1438
زائری, محمد تقی, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, دلاور, علی. (1403). 'تأثیر الگوی بسته یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان با آسیب بینایی دوره اول ابتدایی در درس علوم تجربی', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/jti.2024.78187.1438
زائری, محمد تقی, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, دلاور, علی. تأثیر الگوی بسته یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان با آسیب بینایی دوره اول ابتدایی در درس علوم تجربی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; (): -. doi: 10.22054/jti.2024.78187.1438


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login