مینائی, اصغر. (1394). ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازه‌گیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(20), 189-210. doi: 10.22054/jem.2015.1792
اصغر مینائی. "ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازه‌گیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 20, 1394, 189-210. doi: 10.22054/jem.2015.1792
مینائی, اصغر. (1394). 'ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازه‌گیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(20), pp. 189-210. doi: 10.22054/jem.2015.1792
مینائی, اصغر. ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازه‌گیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 5(20): 189-210. doi: 10.22054/jem.2015.1792


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login