منابع
احمدیان، محمد (1396). بررسی تأثیر ارزش مشتری، روابط عمومی و تصویر برند بر وفاداری مشتری در بخش خدمات (مطالعه موردی؛ شعب بانک ملی شهر ساری)، پایاننامه کارشناسی ارشد، استاد راهنما: زینالعابدین رحمانی استاد مشاور: مجتبی احسانی، موسسه آموزش عالی فروردین - قائمشهر، دانشکده علوم انسانی.
جودی موشن، رابرت آل. هیث، شرلی لی (1400). رسانههای اجتماعی و روابط عمومی، مهدی منتظر قائم، جعفر محمدی، جلد اول، چاپ اول، تهران، نشر قلم مهر.
خدابندهلو، محمدمهدی (1396). بررسی تأثیر روابط عمومی ادراک شده بر پیامدهای رفتاری مشتریان ورزشی با نقش تعدیلگری تصویر برند (مطالعه موردی مجموعههای ورزشی شهر نیشابور)» پایاننامه کارشناسی ارشد، استاد راهنما: جواد غلامیان استاد مشاور: الهام پیلهور، موسسه آموزش عالی سناباد گلبهار.
دلیری، جواد (1396). بررسی شاخصهای برندسازی شخصی و سیاسی ترامپ و بازنمایی رسانهای آن با تأکید بر رقابتهای انتخاباتی 2016 ایالاتمتحده، فصلنامه رسانه، تابستان 1396 - شماره 107 علمی-ترویجی، 52-25.
هاشمی، زهرا (1396). تأثیر ارزش درک شده مشتری، درک روابط عمومی و تصویر برند بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی مشتریان بیمه اتومبیل سرپرستی بیمه ایران شهرستان بجنورد)، پایاننامه کارشناسی ارشد، استاد راهنما: وجیهه هوشیار استاد مشاور: احمد صباحی، موسسه آموزش عالی عطار، دانشکده مدیریت و حسابداری.
References
Abimbola. (2009). Brand, organisation identity and reputation: Bold approaches to big challenges. Journal of Brand Management 16 (4), 219-220.
Baines, P.R.,
Brennan, R.,
Gill, M. and
Mortimore, R. (2009), Examining the academic/commercial divide in marketing research
, European Journal of Marketing, Vol. 43 No. 11/12, pp. 1289-1299.
https://doi.org/10.1108/03090560910989894
Davcik, N.S. and Sharma, P. (2015). Impact of product differentiation, marketing investments and brand equity on pricing strategies: a brand level investigation, European Journal of Marketing.
David McKie, Debashish Munshi, (2007). Reconfiguring Public Relations-Ecology, Equity and Enterprise, Copyright Year 2007, ISBN 9780415512497, Published March 21, 2012 by Routledge.
Doorley, J., & Garcia, H. F. (2015). Reputation management- the key to successful public relations and corporate communication- 3rd Edition (3rd ed., Vol. 1). New York: Routledge.
Edwards, L., & Pieczka, M. (2013). Public relations and ‘its’ media: Exploring the role of trade media in the enactment of public relations’ professional project. Public Relations Inquiry, 2(1), 5-25.
Fombrun, C.J., Gardberg, N.A. and Sever, J.M. (2000). A multi-stakeholder measure of corporatereputation, Journal of Brand Management, 7(4),241–255
Gordon, Averill Elizabeth (2011). Public Relations, ISBN: 9780199565740,432 pages
Julie Napoli, Sonia J. Dickinson, Michael B. Beverland, Francis Farrelly (2014). Measuring consumer-based brand authenticity, Journal of Business Research 67 (2014) 1090–1098.
Lippmann, W. (2004). Public opinion (Vol. 1). Transaction Publishers.
Merkelssen, H, Rasmussen, RK (2016). Nation branding as an emerging field: An institutionalist perspective. Place Branding and Public Diplomacy 12(2): 99–109.
Morhart, F., Malär, L., Guèvremont, A., Girardin, F. and Grohmann, B. (2015), Brand authenticity: an integrative framework and measurement scale, Journal of Consumer Psychology, Vol. 25 No. 2, pp. 200-218.
Morris, T. and Goldsworthy, S. (2012). PR today: the authoritative guide to public relations. Palgrave Macmillan. ISBN 9780230240094.
Oliver, R.L. (1999). Whence customer loyalty?, Journal of Marketing, 63, 33-44.
Papacharissi, Z. (Ed.). (2010). A networked self: Identity, community, and culture on social network sites. Routledge.
Rees, Sian, Public Relations. (2020). Branding and Authenticity, Brand Communications in the Digital Age, Book ISBN9780429022685
Schallehn, M., Burmann, C., & Riley, N. (2014). Brand authenticity: Model development and empirical testing, Journal of Product & Brand Management,23(3), 4-4
Yakimova, R., & Beverland, M. (2005). The brand-supportive firm: An exploration of organisational drivers of brand updating. Journal of Brand Management, 12, 445-460. https://doi.org/10.1057/palgrave.bm.2540239