1.

نقش ارتباطات انسانی در ترسیم جایگاه اجتماعی زنان؛ به کمک مطالعه موردی ادبیات داستانی هدایت

صفحه 38-1
سعید ثقه ئی؛ علی اصغر کیا؛ رضا صابری

2.

کاربرد هوش مصنوعی در روزنامه نگاری (بررسی دانش و نگرش سردبیران خبرگزاری صدا و سیما)

صفحه 74-39
محمد نیک ملکی؛ حسین علی افخمی

3.

برندینگ سازمانی توسط فناوری های نوین ارتباطی

صفحه 108-75
مینا نظری؛ مهدی منتظر قائم؛ محمدرضا رسولی

4.

الگوی مطلوب فرهنگ سیاسی کاربران رسانه های نوین در ایران

صفحه 142-109
شیلا باباخانی؛ نسیم مجیدی؛ عباس اسدی

5.

وضعیت ‌استثنائی ویروس کرونا و تسلط پزشکی بر حافظه‌‌ی عامیانه(مطالعه موردی شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام)

صفحه 188-143
سعید ذکایی؛ علی خانمحمدی؛ سمیرا نوری

6.

تاثیر بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی بر قصد اهدای خون با تاکید بر عوامل اجتماعی و روانشناختی

صفحه 223-189
ابراهیم زارع پور نصیرآبادی؛ آرش روازژیان؛ زهره السادات دعائی

7.

ارائه الگویی برای بازاریابی پایدار مبتنی بر اینفلوئنسرها در رسانه‌های اجتماعی

صفحه 260-225
قاسم زارعی؛ گلثوم اکبری آرباطان

8.

تحلیل معنای کارآفرینی زنان در فضای مجازی (مورد مطالعه اینستاگرام)

صفحه 296-261
صغری عاشوری؛ زهرا میرحسینی

9.

ارائه مدل ارتقای فرهنگ شهروندی مبتنی بر استفاده از شبکه های اجتماعی در میان شهروندان تهرانی

صفحه 336-297
هانیه نقدی؛ فائزه تقی پور؛ رضا ابراهیم زاده دستجردی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login