دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,657
تعداد مشاهده مقاله53,752,288
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,327,385

1.

نقش ارتباطات انسانی در ترسیم جایگاه اجتماعی زنان؛ به کمک مطالعه موردی ادبیات داستانی هدایت

صفحه 38-1
سعید ثقه ئی؛ علی اصغر کیا؛ رضا صابری

2.

کاربرد هوش مصنوعی در روزنامه نگاری (بررسی دانش و نگرش سردبیران خبرگزاری صدا و سیما)

صفحه 74-39
محمد نیک ملکی؛ حسین علی افخمی

3.

برندینگ سازمانی توسط فناوری های نوین ارتباطی

صفحه 108-75
مینا نظری؛ مهدی منتظر قائم؛ محمدرضا رسولی

4.

الگوی مطلوب فرهنگ سیاسی کاربران رسانه های نوین در ایران

صفحه 142-109
شیلا باباخانی؛ نسیم مجیدی؛ عباس اسدی

5.

وضعیت ‌استثنائی ویروس کرونا و تسلط پزشکی بر حافظه‌‌ی عامیانه(مطالعه موردی شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام)

صفحه 188-143
سعید ذکایی؛ علی خانمحمدی؛ سمیرا نوری

6.

تاثیر بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی بر قصد اهدای خون با تاکید بر عوامل اجتماعی و روانشناختی

صفحه 223-189
ابراهیم زارع پور نصیرآبادی؛ آرش روازژیان؛ زهره السادات دعائی

7.

ارائه الگویی برای بازاریابی پایدار مبتنی بر اینفلوئنسرها در رسانه‌های اجتماعی

صفحه 260-225
قاسم زارعی؛ گلثوم اکبری آرباطان

8.

تحلیل معنای کارآفرینی زنان در فضای مجازی (مورد مطالعه اینستاگرام)

صفحه 296-261
صغری عاشوری؛ زهرا میرحسینی

9.

ارائه مدل ارتقای فرهنگ شهروندی مبتنی بر استفاده از شبکه های اجتماعی در میان شهروندان تهرانی

صفحه 336-297
هانیه نقدی؛ فائزه تقی پور؛ رضا ابراهیم زاده دستجردی


login