آریانی، ابراهیم؛ زاهدبابلان، عادل؛ معینیکیا، مهدی؛ خالقخواه، علی؛ سروش، مصطفی و موسوی، طیبه (1395). نقش شبکههای اجتماعی مجازی در توسعه قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی. برنامهریزی رفاه و توسعه اجتماعی، 7 (29): 43-68. https://doi.org/10.22054/qjsd.2016.7885
شاه آبادی، ابوالفضل؛ جعفری، مهدی؛ داوری کیش، راضیه (1398). تأثیر ریسک اقتصادی بر کارآفرینی زنان در کشورهای منتخب جهان. فصلنامه علمی (مقاله علمی-پژوهشی)، 14(1): 61-82. https://doi.org/10.30465/jnet.2019.4280
سالارزهی، حبیبالله؛ پورانجبار، گلبهار؛ شکیبایی، امین؛ غفاری، حسن (1401). شناسایی پیشرانهای مؤثر بر توسعه شبکههای اجتماعی مجازی در تشخیص فرصتهای کارآفرینانه. مطالعات مدیریت کسبوکار هوشمند، 11(42): 161-196. https://doi.org/10.22054/ims.2023.15518
سوئدبرگ، ریچارد و گرانووتر، مارک (1400). جامعه شناسی اقتصادی ساخت اجتماعی و کنش اقتصادی (علی اصغر سعیدی، مترجم). تهران: انتشارات تیسا (سال انتشار اثر اصلی: 1994).
شکیبا، حجت؛ رجبیان غریب، فاطمه و حجازی، یوسف (1391). رابطهی بین خلاقیت و قصد کارآفرینی (مورد مطالعه: دانشجویان کشاورزی دانشگاه تهران).
تحقیقات اقتصادی و توسعهی کشاورزی ایران، 46 (1): 83-93.
https://doi.org/10.22059/ijaedr.2015.54482
صادقی فسایی، سهیلا؛ سعیدی، علی اصغر و شفیعی، زینب (1396). بازگشت به خانه: مطالعه کیفی خود اشتغالی و کنش کارآفرینانه زنان فارغ التحصیل دانشگاهی.
فصلنامه برنامهریزی رفاه و توسعهی اجتماعی، 9 (34): 63-92.
https://doi.org/10.22054/qjsd.2018.9001
فرزادمنش، شیما (1400)، زنان اینستاگرامر: خوانشی انتقادی از بازنمایی زندگی روزمره خانوادگی، تهران: انتشارت تیسا.
مشایخ، مژگان؛ حامدی نسب، صادق؛ رستگار، احمد و طالبی، سعید (1399). بررسی نقش واسطهای اشتیاق کارآفرینانه در رابطه بین حکایت تحصیلی با کارآفرینی مجازی دانشجویان.
رهبری آموزشی کاربردی،1 (2): 55-68.
https://ael.uma.ac.ir/article_1057.html
معصومی، فاطمه؛ بیابانی، حسن و سیاوشی، ملیحه. (1402). زمینههای پذیرش بازاریابی رسانههای اجتماعی و تأثیر آن بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط (SME).
مطالعات رسانههای نوین، 9(35), 196-161.
https://doi.org/10.22054/nms.2024.74787.1596
میرحسینی، زهرا و عاشوری، صغری (1402). روایت زنان کارآفرین دانشگاهی از بازیابی نقش اجتماعی-اقتصادی خود در بستر کارآفرینی سطح خرد و متوسط. مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان، 21 (2): 7-33. https://doi.org/10.22051/jwsps.2023.42182.2698
References
Alghamdi, H. M. (2021). A Study Of Instagram As A Technological Enabler For Saudi Women Entrepreneurs. Multi-Knowledge Electronic Comprehensive Journal For Education & Science Publications (MECSJ), (44). https://www.mecsj.com/uplode/images/photo/A_Study_Of_Instagram_As_A_Technological_Enabler_For_Saudi_Women_Entrepreneurs.pdf
Ahmed, E. R. Rahim, N. F. A. Alabdullah, T. T. Y. & Thottoli, M. M. (2019). An examination of social media role in entrepreneurial intention among accounting students: a SEM study. Journal of Modern Accounting and Auditing, 15(12), 577-589. https://www.davidpublisher.com/Public/uploads/Contribute/5e095ea5624ff.pdf
Bourdieu, Pierre(2000), principesdune anthropologic economigne, lestructures sociales del economic: 70-233.
Elias, R. Reis, L. Delfino, T. & Fernandes, J. (2022, September). Enterpreneurial, strategies enterpreneurial strategies for the female sector: leveraging instagram Sales during the pandemic. In European Conference on Innovation and Entrepreneurship (Vol. 17, No. 1, pp. 692-700). https://papers.academic-conferences.org/index.php/ecie/article/download/548/606
Ford, D. (2011). IMP and service-dominant logic: Divergence, convergence and development. Industrial Marketing Management, 40(2), 231-239.
Hakansson, H. & Snehota, I. )1995(. The IMP perspective. In J. Sheth, & A. Parvatiyar. Handbook of relationship marketing. Thousand Oaks, CA: Sage. pp. 171–208.
Raj, D. & Avinash, P. (2021). Instagram as a marketing tool by young women entrepreneurs: An exploratory study. Journal of Education: Rabindrabharati University. https://www.academia.edu/download/79041218/JOURNAL.pdf
Singh, A. & Raina, M. (2013). Women entrepreneurs in micro, small and medium enterprises. International Journal of Management and Social Sciences Research, 2(8), 4-8.
Weber {1916}1994, Between two laws, political writings, cambridg university: 75-79.