زارع پور نصیرآبادی, ابراهیم, روازژیان, آرش, دعائی, زهره السادات. (1403). تاثیر بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی بر قصد اهدای خون با تاکید بر عوامل اجتماعی و روانشناختی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(38), 223-189. doi: 10.22054/nms.2024.74586.1593
ابراهیم زارع پور نصیرآبادی; آرش روازژیان; زهره السادات دعائی. "تاثیر بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی بر قصد اهدای خون با تاکید بر عوامل اجتماعی و روانشناختی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 38, 1403, 223-189. doi: 10.22054/nms.2024.74586.1593
زارع پور نصیرآبادی, ابراهیم, روازژیان, آرش, دعائی, زهره السادات. (1403). 'تاثیر بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی بر قصد اهدای خون با تاکید بر عوامل اجتماعی و روانشناختی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(38), pp. 223-189. doi: 10.22054/nms.2024.74586.1593
زارع پور نصیرآبادی, ابراهیم, روازژیان, آرش, دعائی, زهره السادات. تاثیر بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی بر قصد اهدای خون با تاکید بر عوامل اجتماعی و روانشناختی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 10(38): 223-189. doi: 10.22054/nms.2024.74586.1593


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login