منابع
اکبری آرباطان، گلثوم؛ عباسی، رسول؛ طالاری، محمد. (2022). شناسایی پیشایندهای تابآوری روبهجلوی کسبوکارهای گردشگری در شرایط تحریم اقتصادی. گردشگری و توسعه، 11(1)، 276-259.
انوشه ئی، رضا؛ کریمی علویجه، محمدرضا؛ غریبنواز، نادر؛ فریدچهر، الهام. (1400). طراحی مدل بازاریابی پایداری در صنعت بانکداری ایران. چشمانداز مدیریت بازرگانی، 20047)، 110-88.. doi: 10.52547/jbmp.20.47.88
شجاع، زهره؛ پیمانی زاد، حسین؛ کشتی دار، محمد و فهیم، حسن. (1401). طراحی و تبیین مدل ارزیابی بازاریابی اینفلوئنسر با تأکید بر مصرف کالاهای ورزشی ایرانی در رسانههای اجتماعی. نشریه مدیریت ورزشی، 14(1)، 193-173. doi: 10.22059/jsm.2020.304138.2500
شکرچی زاده، زهرا؛ ولیخانی، زهرا. (1400). تأثیر ویژگیهای تأثیرگذاران رسانههای اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام. نشریه تحقیقات بازاریابی نوین، 11(4)، 176-157.doi: 10.22108/nmrj.2022.129037.2464
صلواتیان، سیاوش؛ مهربان، فاطمه. (2016). کارکرد رسانههای اجتماعی در مدیریت بحران زلزله احتمالی شهر تهران. فصلنامه علمی دانش پیشگیری و مدیریت بحران 6(1)، 22-9.
کرامت، رؤیا، عباسی، رسول و فلاح، محمدرضا. (1401). ارائهی چارچوبی برای ورود زنان به حوزهی کسب وکارهای خانوادگی. زن در توسعه و سیاست (پژوهش زنان)، 20(1 )، 87-108. SID. https://sid.ir/paper/962251/fa
قاسمی، محمد پویا؛ صادقی، حسین؛ نادری، مهناز؛ کیا، علی اصغر. (1400). چگونگی روابط تولید محتوای کاربرساز در اینستاگرام با تأکید بر رابطه اینفلوئنسر و فالوئر. مطالعات رسانههای نوین. 7(38)، 138-111. doi: 10.22054/nms.2022.47442.845
لاجوردی، مسعود؛ دانایی، ابوالفضل؛ زرگر، سید محمد؛ حیدریه، سید عبدالله. (1397). یکپارچهسازی رویکرد راهبردی و بازاریابی خلق ارزش پایدار. فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی، 9(34)، 52-19.
حسنی، سید قاسم؛ معمار، حسن زاده. (2022). جامعهپذیری فرهنگی و هویت قومی پایدار (مورد مطالعه: گروههای قومی اسفراین). مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران، 11(1)، 272-249.
خسروی چهکندک، مهدیه؛ رستمی نژاد، محمدعلی؛ اکبری بورنگ، محمد. (2022). شناسایی شایستگیهای حرفهای متخصصان تولید محتوای الکترونیکی. فناوری آموزش، 17(1)، 184-169.
محمدیان، محمود؛ بخشنده، قاسم. (1393). بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید خرید سبز مصرفکنندگان. فصلنامه علمی- پژوهشی مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 23(75)، 39-68.