زارعی, قاسم, اکبری آرباطان, گلثوم. (1403). ارائه الگویی برای بازاریابی پایدار مبتنی بر اینفلوئنسرها در رسانه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(38), 260-225. doi: 10.22054/nms.2024.71738.1509
قاسم زارعی; گلثوم اکبری آرباطان. "ارائه الگویی برای بازاریابی پایدار مبتنی بر اینفلوئنسرها در رسانه‌های اجتماعی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 38, 1403, 260-225. doi: 10.22054/nms.2024.71738.1509
زارعی, قاسم, اکبری آرباطان, گلثوم. (1403). 'ارائه الگویی برای بازاریابی پایدار مبتنی بر اینفلوئنسرها در رسانه‌های اجتماعی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(38), pp. 260-225. doi: 10.22054/nms.2024.71738.1509
زارعی, قاسم, اکبری آرباطان, گلثوم. ارائه الگویی برای بازاریابی پایدار مبتنی بر اینفلوئنسرها در رسانه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 10(38): 260-225. doi: 10.22054/nms.2024.71738.1509


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login