کاروان, فرهاد. (1403). بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ذهنیت تفکر طراحی: رویکرد شناختی در آموزش معماری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(57), 131-159. doi: 10.22054/jem.2024.78097.3527
فرهاد کاروان. "بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ذهنیت تفکر طراحی: رویکرد شناختی در آموزش معماری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 57, 1403, 131-159. doi: 10.22054/jem.2024.78097.3527
کاروان, فرهاد. (1403). 'بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ذهنیت تفکر طراحی: رویکرد شناختی در آموزش معماری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(57), pp. 131-159. doi: 10.22054/jem.2024.78097.3527
کاروان, فرهاد. بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ذهنیت تفکر طراحی: رویکرد شناختی در آموزش معماری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 15(57): 131-159. doi: 10.22054/jem.2024.78097.3527