- آقازاده، محرم، تورانی، حیدر(1384). کاربرد یادگیری مسئله محوری در کلاس درس، تهران: انتشارات آییژ.
- بیگم موسوی، زهرا، خواجه الدین، نیلوفر(1391). آموزش مبتنی بر حل مسئله، اهواز: انتشارات واصف لاهیجی.
- عبدالحمید، مهدی، عبدالحسینزاده، محمد(1397). دانشکده حکمرانی: مطالعه تطبیقی دانشکدههای حکمرانی منتخب جهان، ناشر: پژوهشکده سیاستپژوهی و مطالعات راهبردی حکمت (پژوهشکده سیاستپژوهی و مطالعات راهبردی حکمت)
- پورعزت، علیاصغر. (1395). تصویرپردازی از دانشکده حکومت، مدیریت سازمانهای دولتی، 4 (2)، 149-158.
- خانمحمدی، هادی، خداپرست، عباس(1401). نظریه حکمرانی از منظر اندیشمندان، تهران: سازمان جهاد دانشگاهی تهران.
- داناییفرد، حسن، ولی اصل، جواد. (1397). سازوکارهای ارتقای کیفیت خطمشی گذاری عمومی در ایران، دولت پژوهی،4(16)، 109-143.
- مک ناب، دیوید ای. (1390). روشهای تحقیق کمی و کیفی مدیریت دولتی و سازمانهای غیرانتفاعی (ترجمه رضا واعظی و محمدصادق آزمندیان). جلد اول، تهران: انتشارات صفار.
- نجفی رستاقی، حیدر، ذوالفقارزاده، محمدمهدی، زمانیان، مصطفی (1400). تحلیل الگوی کنشگری دانشکدههای حکمرانی جهان در چارچوب پارادایمهای توانمندسازی، سیاستگذاری عمومی،7 (3)، 213-241.
- نجفی رستاقی، حیدر، عبدالحمید، مهدی (1403). مفهومسازی ارکان نظام حکمرانی توسعه؛مطالعه تطبیقی نهادهای راهبر توسعه در کشورهای منتخب. مطالعات مدیریت خدمات عمومی، 2(3)، 95-122. doi: 10. 2054/spsa.2024.82943.1047
- Adebayo, A., & Ackers, B. (2021). Sampling theoretically for comparison. Electronic Journal of Business Research Methods, 19(1),42-56.
- Amaya Chávez, D., Gámiz-Sánchez, V. M., & Cañas Vargas, A. (2020). Problem-based learning: Effects on academic performance and perceptions of engineering students in computer sciences. JOTSE: Journal of Technology and Science Education, 10(2), 306-328.
- Brownell, J., & Jameson, D. A. (2004). Problem-based learning in graduate management education: An integrative model and interdisciplinary application. Journal of Management Education, 28(5), 558-577.
- Cassell, C., Grandy, G., & Cunliffe, A. L. (2017). The SAGE handbook of qualitative business and management research methods, Sage Publications Ltd.
- Ghufron, M. A., & Ermawati, S. (2018). The strengths and weaknesses of cooperative learning and problem-based learning in EFL writing class: Teachers' and students' perspectives. International Journal of Instruction, 11(4), 657-672.
- Gonzalez, L. (2019). The problem-based learning model. In 2019 eighth international conference on educational innovation through technology (Eitt) (pp. 180-183). IEEE.
- Gündüz, A. Y., Alemdag, E., Yasar, S., & Erdem, M. (2016). Design of a problem-based online learning environment and evaluation of its effectiveness. Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET, 15(3), 49-57.
- King, N., Horrocks, C., Brooks, J. (2019). Interviews in qualitative research, SAGE Publications Ltd.
- Lor, P. J. (2019). International and comparative librarianship: concepts and methods for global studies. Walter de Gruyter GmbH & Co KG.
- Manas, Ranjan, Rout., K, Chandra, Sekhar., K, Uma, Maheswar, Rao. (2017). Problem Based Learning (PBL) - A tool to improve the academic performance, Indian journal of applied research, 7(1).
- Manoharan, S., Ye, X., & Speidel, U. (2022). Problem-based Learning in a Large-Class Setting. In 2022 31st Annual Conference of the European Association for Education in Electrical and Information Engineering (EAEEIE) (pp. 1-6). IEEE.
- Marly Cruz Gomes Pinto, M. (2022). Problem-based learning: Concept and method. Revista Gênero e Interdisciplinaridade, 3(1).
- Meifitri, M.(2020). Problem Solving Ability and Communication Skill Through Problem-Based Learning Approach, Advances in Social Science, Education and Humanities Research, 463,146-149.
- Ogunsola, O. A., Adelana, O. P., & Adewale, K. A. (2021). Effect of problem-based learning approach on students’ academic performance in senior secondary mathematics. Journal of Science and Mathematics Letters, 9(2), 75-85.
- Peterson, T. O., & Van Fleet, D. D. (2004). The ongoing legacy of RL Katz: An updated typology of management skills. Management decision, 42(10), 1297-1308.
- Ramadhani, R., Syamsul, H., & Rofiqul, U. (2019). Problem-based learning, its usability and critical view as educational learning tools. Journal of Gifted Education and Creativity, 6(3), 193-208.
- Ribeiro, L. R. C. (2011). The pros and cons of problem-based learning from the teacher’s standpoint. Journal of University Teaching & Learning Practice, 8(1), 34-51.
- Sherwood, A. L. (2004). Problem-based learning in management education: A framework for designing context. Journal of Management Education, 28(5), 536-557.
- Silva, A. B. D., Bispo, A. C. K. D. A., Rodriguez, D. G., & Vasquez, F. I. F. (2018). Problem-based learning: A proposal for structuring PBL and its implications for learning among students in an undergraduate management degree program. Revista de Gestão, 25(2), 160-177.
- Trullàs, J. C., Blay, C., Sarri, E., & Pujol, R. (2022). Effectiveness of problem-based learning methodology in undergraduate medical education: a scoping review. BMC medical education, 22(1), 104.
- Wirantaka, A., & Sukarno, H. S. R. (2022). Investigating the Implementation of Problem-Based Learning (PBL) in English Teaching and Learning. In International Conference on Sustainable Innovation on Humanities, Education, and Social Sciences (ICOSI-HESS 2022) (pp. 260-273). Atlantis Press.
|