9. مهرگان، محمد رضا. قاسمی، مهرداد.. "استفاده از مدل کانو در تعیین امتیاز کیفیت
81،1381-61 ، شرکت های صنعتی". دانش مدیریت، سال پانزدهم، شماره 56
شناخت، بررسی و تحلیل نیازهای مشتریان شرکت آرماتت ، « . 2. اسدی، عبدالمجیدد . 1381
بده .» سازنده کف پوش سخت صنعتی با استفاده از روش توسعه مشخصه کیفیت
راهنمایی: محمد قدسی. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده فنی مهندسی، دانشدااه تربیدت
مدرس.
3. Houser, J.R. and Clausing, D., »The house of quality«. Harvard besiness
review, vol 32(5), PP 63-73,1998
4. Karsak, E.Sozer, S.Alptekin, S. »Product planning in quality function
deployment using a combined analytic network process and goal
programming approach«. Computers & industrial engineering, vol 44,
pp 171-190, 2002.
5. Chen, L.H and KO, W.C., »A fuzzy nonlinear model for quality
function deployment considering Kano concept«. Mathematical and
computer modeling, 2007.
6. Lee, Y.C, Sheu, L.C., and Tsou. Y.G; »Quality function deployment
implementation based on fuzzy Kano model: an application in PLM
system«, computer and industrial engineering, vol 55, PP48-63,2008
7. Matzler, K. and Hinterhuber, H. H., »How to make product
development project more successful by integrating kanos model of
customer satisfaction into quality function deployment«,
Technovation,Vol 18(1), p25-39,1998
8. Lee, Y. C. and Huang, S.Y, »a new fuzzy concept approach for kanos
model«, Expert system with application, vol 36, PP 4479-4484,2008.
9. Berger, C. et al, »Kano's methods for understanding customer defined
quality«. Center for quality management journal. Full, PP 3-35, 1993