محمدیان, محمود, روحانی, امیر, هاشمزهی, علی, کریمیان, مجتبی. (1394). عوامل مؤثر در انتخاب مدل های کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(12), 97-122.
محمود محمدیان; امیر روحانی; علی هاشمزهی; مجتبی کریمیان. "عوامل مؤثر در انتخاب مدل های کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط در ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 12, 1394, 97-122.
محمدیان, محمود, روحانی, امیر, هاشمزهی, علی, کریمیان, مجتبی. (1394). 'عوامل مؤثر در انتخاب مدل های کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط در ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(12), pp. 97-122.
محمدیان, محمود, روحانی, امیر, هاشمزهی, علی, کریمیان, مجتبی. عوامل مؤثر در انتخاب مدل های کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 3(12): 97-122.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login