1.

رویکردی نوین به منظور کشف و تجزیه وتحلیل دانش پدیده های استثنایی با استفاده از داده کاوی

صفحه 1-20
مسعود عابسی؛ الهه حاجی گل یزدی؛ حسن حسینی نسب؛ محمد باقر فخرزاد

2.

رابطه کنترل سازمانی ادراک شده و ترس از مجازات، با وقت گذرانی اینترنتی کارکنان در محیط کار (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو)

صفحه 21-52
یوسف محمدی مقدم؛ شادان وهاب زاده؛ امیرحسین تقوی قاسم آباد؛ جواد معدنی

3.

عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی سیستم مدیریت فرایند کسب و کار

صفحه 53-76
سعید روحانی؛ احد زارع رواسان؛ هما دیلمی

4.

تأثیر مدیریت دانش در موفقیت "مدیریت ارتباط با مشتری" با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی (مورد مطالعه : بانک ملی ایران) ر

صفحه 77-95
محمدتقی تقوی فرد؛ ماندانا واقف کودهی؛ شیما صالحی مقدم

5.

عوامل مؤثر در انتخاب مدل های کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط در ایران

صفحه 97-122
محمود محمدیان؛ امیر روحانی؛ علی هاشمزهی؛ مجتبی کریمیان

6.

مرور سیستماتیک و جهت گیری آتی پژوهش ها در حوزه مراکز رشد مجازی کسب ‌وکار

صفحه 123-150
ایوب محمدیان؛ امیر مانیان؛ مریم خداداد برمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login