تقوی فرد, محمدتقی, واقف کودهی, ماندانا, صالحی مقدم, شیما. (1394). تأثیر مدیریت دانش در موفقیت "مدیریت ارتباط با مشتری" با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی (مورد مطالعه : بانک ملی ایران) ر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(12), 77-95.
محمدتقی تقوی فرد; ماندانا واقف کودهی; شیما صالحی مقدم. "تأثیر مدیریت دانش در موفقیت "مدیریت ارتباط با مشتری" با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی (مورد مطالعه : بانک ملی ایران) ر". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 12, 1394, 77-95.
تقوی فرد, محمدتقی, واقف کودهی, ماندانا, صالحی مقدم, شیما. (1394). 'تأثیر مدیریت دانش در موفقیت "مدیریت ارتباط با مشتری" با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی (مورد مطالعه : بانک ملی ایران) ر', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(12), pp. 77-95.
تقوی فرد, محمدتقی, واقف کودهی, ماندانا, صالحی مقدم, شیما. تأثیر مدیریت دانش در موفقیت "مدیریت ارتباط با مشتری" با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی (مورد مطالعه : بانک ملی ایران) ر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 3(12): 77-95.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login