امینی, داریوش, افروز, غلامعلی, احدی, حسن, شریفی درآمدی, پرویز, هومن, حیدرعلی. (1390). مقایسه تأثیر آموزش به شیوۀ الگوی راهبردی تفکر استقرایی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی در درس علوم‌تجربی پایۀ پنجم ابتدایی شهر همدان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), 1-18.
داریوش امینی; غلامعلی افروز; حسن احدی; پرویز شریفی درآمدی; حیدرعلی هومن. "مقایسه تأثیر آموزش به شیوۀ الگوی راهبردی تفکر استقرایی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی در درس علوم‌تجربی پایۀ پنجم ابتدایی شهر همدان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 2, 1390, 1-18.
امینی, داریوش, افروز, غلامعلی, احدی, حسن, شریفی درآمدی, پرویز, هومن, حیدرعلی. (1390). 'مقایسه تأثیر آموزش به شیوۀ الگوی راهبردی تفکر استقرایی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی در درس علوم‌تجربی پایۀ پنجم ابتدایی شهر همدان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(2), pp. 1-18.
امینی, داریوش, افروز, غلامعلی, احدی, حسن, شریفی درآمدی, پرویز, هومن, حیدرعلی. مقایسه تأثیر آموزش به شیوۀ الگوی راهبردی تفکر استقرایی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی در درس علوم‌تجربی پایۀ پنجم ابتدایی شهر همدان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1390; 1(2): 1-18.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login