اوتارخانی، علی. (1379) . بررسی تأثیر فناوریهای اطلاعات و سیستمهای اطلاعاتی بر ساختار سازمانی. دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبائی.
حاصلی مفرد، نوش آفرین. (1384)، بررسی دانش، نگرش و عملکرد دانشآموزان دختر و معلمان زن دوره متوسطه شهر تهران در مورد فناوری اطلاعات در اوقات فراغت. دانشگاه شهید بهشتی تهران.
حداد، وادی، دراکسلر، الکساندرا .(1384). قابلیتهای فناوری برای نوسازی آموزش، سرکار آرانی، محمدرضا، مقدم، علیرضا، تهران، نشر نی.
دلاور، علی. (1384). مبانی روش تحقیق در روانشناسی وعلوم تربیتی، تهران .نشر رشد.
سیف، علی اکبر. (1385). روانشناسی پرورشی (روانشناسی آموزش و یادگیری). تهران، انتشارات آگاه.
منابع انگلیسی
Kruch, S. E., Maher, J. & Barkhi, R. (2003 ). A framework for cognitive skill acquisition and spreadsheet training in end-users. Advanced topics in end-user computing . vol,2.
Luca, J. & Mcmahan, M. (2004). Promoting metacognition through negotiated assessment. Procaading ascilite conference, edited Cowan university. Australia.
Michael, W., Eysenck, S. G., & Nnicky, H. (2001) Principles of cognitive psychology). By psychology press ltd. Tailor & francis Subject: