احمدی بالادهی، مهدی و میرزائی عربی، محمدعلی (1393). بررسی رابطۀ بین مدیریت دانش و خلاقیت کارکنان. مطالعاتمدیریتبرآموزشانتظامی،7(1)،41-59.
ابراهیمی، سعید (1389). نقش مدیریت دانش در افزایش بهرهوری. نشریه مدیریت صنعتی، 87-23.
بهادری فرد، عبدالرضا (1391). رویکردی بر مدیریت دانش: راهکارها و موانع پیش رو. ماهنامه گزارش،237،44-46.
پور سلطانی زرندی، حسین و ایرجی نقندر، رامین (1392). ارتباط بین مدیریت دانش و خلاقیت کارکنان.نشریه مدیریت منابع انسانی در ورزش،1(1)،63-73
طاهری، امید (1388). بررسیتأثیرعناصرمدیریتدانشدرخصوصیسازی. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس.
فریدونی، معصومه (2007). خلاقیت، نوآوری و بهرهوری نیروی انسانی. همایش ملی بهرهوری منابع انسانی در آموزشوپرورش، تهران.
کریمی، ندا (1385). مدیریت دانش، نیاز سازمانهای امروز. مجله نما.3(6).
مارتنسون، ماریا (1999). بررسی نقاط مدیریت دانش بهعنوان ابزار مدیریتی. ترجمه منصور مجدم، نشریه تدبیر، 110،154-162.
محمدی، ناهید (1394). خلاقیت و نوآوری: تعریف، مفاهیم و مدیریت. مجله الکترونیکی راهکارمدیریت. تاریخ دسترسی:9/1/1394. قابلدسترسی در:
www. mgtsolution. com /oli / 468246586.aspx
Bouncken, R. B. and Pyo S. (2002). Achieving Competitiveness through Knowledge Management. Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 3(3),1-4.
Jahaniyan, k. (2010).Knowledge Management and Innovation. Monthly engineering and related industries,10,37-45
Jorvinen, P. (2004). On Organizational Learning – Many Problems and Some Solution. Department ofComputer Sciences, University of Tamper, pp: 205- 216.
Martensson, M. (2000). A critical review of knowledge management as a management tool.Journalof Knowledge Management, 4(3),204-216..
VonKrog, G. & Nonaka, I. (2000). Knowledge Creation: ASource of Value Palgrave. Palgrave