امینی‌فر, الهه, بهاءلو هوره, کبری. (1391). مدل یادگیری معنادار دانشجویان در تبدیلات لاپلاس. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(26), 36-45.
الهه امینی‌فر; کبری بهاءلو هوره. "مدل یادگیری معنادار دانشجویان در تبدیلات لاپلاس". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 26, 1391, 36-45.
امینی‌فر, الهه, بهاءلو هوره, کبری. (1391). 'مدل یادگیری معنادار دانشجویان در تبدیلات لاپلاس', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(26), pp. 36-45.
امینی‌فر, الهه, بهاءلو هوره, کبری. مدل یادگیری معنادار دانشجویان در تبدیلات لاپلاس. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1391; 8(26): 36-45.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login