پورفرج, اکبر, تاج زاده نمین, ابوالفضل, علی پوریان, راحیل. (1392). ارزش ویژه مشتری و رضایتمندی گردشگران داخلی از هتل های پنج ستاره شهر تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(21), 89-106.
اکبر پورفرج; ابوالفضل تاج زاده نمین; راحیل علی پوریان. "ارزش ویژه مشتری و رضایتمندی گردشگران داخلی از هتل های پنج ستاره شهر تهران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 21, 1392, 89-106.
پورفرج, اکبر, تاج زاده نمین, ابوالفضل, علی پوریان, راحیل. (1392). 'ارزش ویژه مشتری و رضایتمندی گردشگران داخلی از هتل های پنج ستاره شهر تهران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(21), pp. 89-106.
پورفرج, اکبر, تاج زاده نمین, ابوالفضل, علی پوریان, راحیل. ارزش ویژه مشتری و رضایتمندی گردشگران داخلی از هتل های پنج ستاره شهر تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 8(21): 89-106.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login