بیرن بائوم، رابرت ( 1382 )، دانشگا هها چگونه کار م یکنند، ترجمه حمیدرضا آراسته، چاپ
اول، تهران: انتشارات موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی.
2. زاهدی، شمس السادات ( 1386 )، تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها، تهران: انتشارات دانشگاه
علامه طباطبایی.
3. کلانتری، خلیل ( 1388 )، مدل سازی معادلات ساختاری در تحقیقات اجتماعی اقتصادی،
چاپ اول، تهران: انتشارات فرهنگ صبا.
4. کلاین، پاول ( 1381 )، راهنمای آسان تحلیل عاملی، ترجمه محمد ولی علیئی و سید محمد
میرسندسی، چاپ اول، تهران: انتشارات دانشگاه امام حسین(ع).
چاپ دوم، تهران: انتشارات ،SPSS 5. مومنی، منصور ( 1387 )، تحلیل های آماری با استفاده از
کتاب نو.
6. هومن، حیدرعلی ( 1387 )، مدل یابی معادلات ساختاری با کاربرد نرم افزار لیزرل، چاپ دوم،
تهران: انتشارات سمت.
7. Azmi, Ida Madieha (2010) «Legal and ethical issues in knowledge
management in Malaysia» computer law & security review, No. 26, p.61
– 71.
8. Beer, Stafford (2004) «What is cybernetics?» Emerald Group, Vol. 33,
No. 3/4, p.853 – 863.
9. Beer, Stafford (2000) «Then pints beer - the rational of Stafford Beer,s
cybernetic books (1959-95)» Emerald Group, Vol. 29, No. 5/6, p. 558 –
572.
10. Bellinger, G., Castro, D. & Mills, A. (2004) Data, information,
knowledge and wisdom. www.systems thnking.org/dikw.htm.
11. Bhatt, G.D. (2001) «Knowledge management in organizations:
examining the interaction between technologies, techniques, and people»
Journal of Knowledge Management, Vol. 5, No. 1, p. 31-39.
12. Choi, Byounggu, Simon K. Poon & Joseph G. Davis (2008) «Effects of
knowledge management strategy on organizational performance:
Acomplementarity theory-based approach» Omega, No. 36, p. 235 –
251.
13. Chong, C.W., T. Holden, P. Wilhelmij, & R.A. Schmidt (2000) «Where
does knowledge management add value?» Journal of Intellectual Capital,
Vol. 1, No. 4, p.230-256.
14. Chua, A. (2002) «Taxonomy of Organisational Knowledge» Singapore
Management Review, Vol. 24, No. 4, p. 69-76.
15. Gupta, N.D. & K. Sharmak (2004) Craeting Knowledge – Based
Organization, (2rd ed), IDEA group publishing.
16. Hitt, P. & H. Ireland (2005) Strategic Management Comprttiveness and
Globalization Concept, (6rd ed), Thomson south western
17. Hoffman James, Mark L. Hoelscher & Karma Sherif (2005) «Social
capital, knowledge management and sustained superior performance»
Journal of Knowledge Management, Vol. 9, No. 3, p.93-100.
18. Hunter, L., p. Beaumont & M.Lee (2002) «Knowledge Management
Practice in Scottish Law Firms» Human Resource Management Journal,
Vol. 12, No. 2, p. 4 – 21.
19. Kluge, J., S. Wolfram & T. Licht (2001), Knowledge Uplugged. The
McKinsey & Company Global Survey on Knowledge Management, (3rd
ed), Palgrave: Houndsmills.
20. Massa, Silvia & Stefania Testa (2009) «A knowledge management
approach to organizational competitive advantage: Evidence from the
food sector» European Management Journal, No. 27, p.129– 141.
21. Merwick , A.D ( 2003 ) «Knowledge management technology» Systems
Journal, Vol. 40, No. 4, p. 81-84.
22. Meyers. R.A (2001), Encyclopedio of Physical Science & Technology,
(3rd ed), New York: Academic Press.
23. Nechansky, H. (2006) «The four modes of coexistence of goal-orientated
systems» Emerald Group, Vol. 36, No. 2, p. 157-174.
24. Nechansky, H. (2008) «Elements of a cybernetic epistemology»
Emerald Group, Vol. 37, No. 1, p. 83– 93.
25. Newman , B & K. Conard (1999) «A Framework for characterizing
knowledge management» Knowledge Management Journal, Vol. 3, Issue
1.
26. Paswan, Audhesh K., C. Michael Wittmann (2009) «Knowledge
management and franchise systems» Industrial Marketing
Management,vol. 38, p. 173–180.
27. Petersen, N.J. & F. Poulfelt (2002) Knowledge Management in Action:
A Study of Knowledge Management in Management Consultancies, (2rd
ed), Kaupmannahofn: Copenhagen Business School.
28. Sarnovsky, J. (2006) «Modern rationalhty: A Cybernetes View» Emerald
Group pulishing Limited, Vol. 35, No. 10, p. 70-79.
29. Scarbrough, H. & J. Swan (2001) «Explaning the diffusion of knowledge
management: The role of fashion» British Journal of Management,
Vol.12, p. 3-12.