ایمانی خوشخو، محمد حسین و ایوبی یزدی، حمید ( 1392 ). مقایسه تطبیقی ارزشویژه
برند مقاصد گردشگری کیشو قشم از نظر ادراکات گردشگران داخلی، مطالعات مدیریت
. گردشگری، شماره 24
- پاپلی یزدی، محمد حسین ( 1385 )، گردشگری ماهیت و مفاهیم، تهران، انتشارات سمت.
- تاجزاده نمین، ابوالفضل؛ اسماعیل مشرفی، فاطمه ( 1392 ). " اولویت بندی مؤلفه های
ارزشویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی"، فصلنامه مطالعات
.35- گردشگری، سال هشتم، شماره 24 ، صص: 58
-خاکسار، علی ( 1382 )، نقشبرنامهریزیدرتوسعه گردشگری پایدار،مجموعه مقالات بررسی
سیاستها و برنامه توسعه جهانگردی در جمهوری اسلامی ایران، تهران: دانشگاه علامه طباطبائی.
- زنگنه، یعقوبو شمسالله زاده، یاسر( 1391 )، "بررسی و تحلیل تصویر مقصد در توسعه
صنعت گردشگری (مطالعه موردی: کلانشهر تبریز)"، نشریه علمی-پژوهشی جغرافیا و
.153- برنامهریزی، سال 16 ، صص 168
- سقایی، مهدی؛ علیزاده، سید دانا ( 1392 ). "امکان سنجی محصول گردشگری روستایی در
.1- شهرستان پاوه". فصلنامه فضای جغرافیایی، دورة 13 ، شماره 41 ، صفحات 20
- شاه حسنی، حدیث( 1392 ). "شناختانگیزهها و عوامل مؤثر بر میزان رضایت
. طبیعتگردها از سفر به قشم"، مطالعات مدیریتجهانگردی، شماره 24
- غفاری، محمد؛ رنجبریان، بهرام و فتحی، سعید ( 1393 )." ارائه مدلی جهت تعیین ارزش
ویژه برند مقاصد گردشگری (مورد مطالعه : شهر اصفهان )"، فصلنامه چشم انداز مدیریت
بازرگانی بازگشت، دانشگاه شهید بهشتی.
- غفاری، محمد؛ رضا، دولتآبادی و دهقانی اناری، فرشید ( 1393 ). "تحلیل عوامل مؤثر
بر وفاداری گردشگران به مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: گردشگران خارجی سفرکرده به
.551- اصفهان)"، مدیریتفرهنگسازمانی، دوره 12 ، شماره 3، صص 568
- غلامی، محبوبه ( 1394 )، "شناسایی و تحلیل نقش حمایت عوامل انسانی مؤثر بر توسعه
گردشگری پایدار در شهر خرمآباد"، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علم و هنر یزد.
- کاظمی، مصطفی، پور، سمیرا، سادات سعادتیار، فاطمه، بیطرف، فاطمه ( 1390 )، "تأثیر
تصویر ذهنی گردشگران بر ارزشادراکشده از شهرهای ساحلی دریای خزر با تأکید بر نقش
، واسط کیفیتعوامل ادراکشده"، مجله پژوهشو برنامه ریزی شهری، سال دوم، شماره 6
اثرات تصور ذهنی گردشگران شهر اصفهان برتوسعه گردشگری پایدار آن 137
.19- صص 34
- موسوی، سولماز ( 1392 ). "بخشبندی بازار طبیعتگردی داخلی بر مبنای انگیزه سفر "،
. مطالعات مدیریتجهانگردی، شماره 24
- مهشواریش.؛ توسعه پایدار و مدیریتدولتی در هند ؛ مدیریتتوسعه ، مجموعه نهم . از
. انتشارت مرکز آموزشمدیریتدولتی، 1378
- Androtis, k, and c, vogt(2000), The relationship Between Residents Attitudes
toward Tourism and Tourism Development Options, Journal of Travel Research,
39.27-36.
- Beerli, Asuncion, Martin, Josefa D: 2004, Factors Influencing Destination
Image, Annals of Tourism Research, Vol.31, No.3, pp. 657-681.
- Barroso Castro, C., Martı´n Armario, E., & Martı´n Ruiz, D. (2007). The
influence of market heterogeneity on the relationship between a destination’s image
and tourists’ future behavior. Tourism Management, 28, pp. 157-187.
- Ching, Fuchen and Dungchun Tsai (2007), “How Destination Image and
Evaluation Factors Effect Behavioral Intentions?” Tourism Mangment, 28, 1115-
1122.
- Geng-Qing chi, Hailin Qu. (2008). Examining the structural relationships of
destination image, tourist satisfaction and destination loyalty: An integrated
approach. Tourism management, No. 29, pp. 624-636.
- Hunter, C., and H. green (1995). Tourism and environment, London: rout ledge.
- Huh, J. (2006). Destination Branding as an Informational Signal and Its
Influence on Satisfaction and Loyalty in the Leisure Tourism Market, (PhD
Dissertation) Virginia Technology University.
- Jalilvand, M. R., & Samiei, N. (2012a). The effect of word of mouth on
inbound Tourists’ decision for traveling to Islamic destinations (the case of Isfahan
as a Tourist destination in Iran). Journal of Islamic Marketing, 3(1), 12–21.
- Kemperman. A., Borgers. A. Timmermans., H. (2009). Tourist shopping
behavior in a historic downtown area. Tourism Management 30 (2009) 208–218.
- King, Brian; Pizam, Abraham & Milman, Ady, 1993, Social Impacts of
Tourism, Host Perceptions; Annals of Tourism Research, vol. 20.
- Lonkford, V, Samuel; 1994, Attitude & Perceptions toward Tourism and Rural
Regional Development; Journal of Travel Research.
- Milman, A, & Pizam, A, 1988, Social Impact of Tourism on Central Florida;
Annals of Tourism Research, 15(2).
- Perdue, Richard; Long, T, Patrick, & Allen, Lawrence, 1990, Resident support
for Tourism Development; Annals of Tourism Research; vol.17.
- World tourism organization (WTO) (1993). Sustainable tourism development:
Guide for local planners. Madrid: world Tourism Organization.
- Yoon, Yooshik & Dogan Gursoy, Joseph Chen, 2001, validating a Tourism
Development Theory with structural Equitation modeling, Tourism management,
22, PP. 363-372