1.

تحلیل گفتمان مدیران و نخبگان کشور درباره صنعت گردشگری در ایران

صفحه 1-18
سحر سمیعی؛ مریم سادات غیاثیان

2.

تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان

صفحه 19-39
اردشیر شیری؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ اعظم سلطانی بناوندی؛ حسن فارسی زاده

3.

برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی

صفحه 41-69
محسن اکبری؛ میلاد هوشمند چایجانی؛ حسن معتمد

4.

جایگاه فضاهای سبز شهری در گذران اوقات فراغت و گردشگری شهروندان

صفحه 71-84
سمیرا پور امرایی؛ محمد رضا اکبری؛ امیر صابری

5.

ارزیابی ظرفیت برد درتعیین کاربریهای مجموعه های گردشگری

صفحه 85-102
پژمان رضایی؛ نسرین قهرمانی

6.

اثرات تصور ذهنی گردشگران شهر اصفهان برتوسعه گردشگری پایدار آن

صفحه 103-131
ناهید امراللهی بیوکی؛ اعظم نظری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login