حقیقی کفاش, مهدی, باقری, حامد. (1391). کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در هتل های چهار ستاره ی شهر شیراز . سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(20), 1-29. doi: 10.22054/tms.2013.3979
مهدی حقیقی کفاش; حامد باقری. "کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در هتل های چهار ستاره ی شهر شیراز ". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 20, 1391, 1-29. doi: 10.22054/tms.2013.3979
حقیقی کفاش, مهدی, باقری, حامد. (1391). 'کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در هتل های چهار ستاره ی شهر شیراز ', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(20), pp. 1-29. doi: 10.22054/tms.2013.3979
حقیقی کفاش, مهدی, باقری, حامد. کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در هتل های چهار ستاره ی شهر شیراز . سامانه مدیریت نشریات علمی, 1391; 7(20): 1-29. doi: 10.22054/tms.2013.3979


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login