احسانی، محمد، افشار هنرور، عبدالرضا رکن الدین افتخاری، حبیب هنری و فیونا جردن. ) 1536
، "تعیین عوامل مهم در کیفیت بسته های گردشگری ورزشی کشور". مدیریت ورزش . ی شماره 4
.3- صفحات 20
ادبی فیروزجاه، جواد، ) 1533 (. بررسی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری ورزشی کشور با تاکید
بر جاذبه های طبیعی ورزشی. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه تربیت مدرس.
پارسی پور، سولماز، ) 1535 (. "بازاریابی ورزشی و دیدگاه استراتژیک". فصلنامه علم و ورز . ش
. شماره 4
جمشیدیان، لیلا و سید امیر احمد مظفری، ) 1536 (. "مقایسه وضعیت موجود و مطلوب بازاریابی
.15- ورزشی در ایران". پژوهش در علوم ورزش . ی شماره 26 ، صفحات 20
حافظ نیا، محمدرضا، ) 1537 (. مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی، تهران، انتشارات سمت،
چاپ چهاردهم.
حسن زاده، مهرداد، ) 1534 (. بازاریابی ورزش . ی پرسمان.
رستمی، گوه، حمیدرضا کوزه چیان و هاشم احسانی محمد، ) 1533 (. "بررسی و مقایسه
رضایتمندی مشتریان باشگاههای ورزشی خصوصی و دولتی مردان شهر تهران". نشریه حرکت.
.46- شماره ا تخصصی مدیریت ورزشی، صفحات 57
رهنمایی، محمدتقی، ) 1536 (. طرح جامع گردشگری استان اردبی . ل طرح پژوهشی دانشگاه تهران.
قیامی راد، امیر، مهرداد محرم زاده، ) 1531 (. "بررسی راهکارهای بازاریابی برای ترویج و توسعه
.162- رشته های ورزشی در ایران". نشریه حرک ، ت شماره 56 ، صفحات 173
کوزه چیان، هاشم، مهدی خطیب زاده و افشار هنرور، ) 1566 (. "نقش ابعاد کیفیت خدمات
گردشگری در رضایتمندی گردشگران ورزشی". پژوهش های مدیریت ورزشی و علوم حرکتی.
.16- سال اول، شماره 2، صفحه 52
لاولاک کریستوفر، لارن رایت، ) 1536 (. اصول بازاریابی و خدما . ت ترجمه ابوالفضل تاج زاده
نمین. چاپ دوم، انتشارات سمت، تهران.
معماری، ژاله. ) 1530 (. مدل سازی و تحلیل آمیخته بازاریابی صنعت ورزش کشور با رویکرد
تصمیم محور )رساله دکتری(. دانشگاه تهران.
Barker R, Gledhill A , Lydon C, Miles A, Mulligan C, Saffery G, Saipe R,
Sutton L, Adam M. (2007). BTEC National sport. 2nd edition, Heineman
Educational Publisher.
Bramwell, B (1977) A sport mega- event as a sustainable tourism development
strategy, Tourism recreation research, Vol 22 No 2 pp13-19
Chalip, L., Green C and Hill, B. (2003). “Effects of Sport Event Media on
Destination Image and Intention to visit”. Journal of sport management, 17,
PP:214-234.
Daniel C.F. , Tennille J.B (2007) the role of Socio-Psychological and Cultureنگرشی
بر آمیزه ی بازاریابی گردشگری ورزشی... 51
education motive in marketing international sport Tourism : A Cross-Cultural
Perspective , Tourism Management , (28) 806-819
Devine A, Devine E. (2004). The politics of sport tourism in northern Ireland .
Journal of Sport Tourism.9( 2), 171-182
Fairley, Sheranne & Gammon, Sean (2006). "Something lived, something
learned: Nostalgia's expanding role in sport tourism". In Heather Gibson's
Sport tourism ; Concepts and theories. Routledge, London.
Funk Daniel.C and Bruun Tennille.J (2007) The role of socio-psychological
and culture education motives in marketing international sport tourism: A
cross-cultural perspective, Tourism management 28, pp 806-819
Gibson H. (2006). Sport tourism, concepts and theories. Taylor and Francis
Group Ltd.
Gladden, J.M. and Funk. D.C. (2002). “Developing an understanding of
associations in team sport: empirical evidence from consumers of professional
sport”. Journal of sport management, 16,PP: 54-81.
Gladden, J.M., Milne, G.R., and Sutton, W.A. (1998). “A
Conceptualframework for assessing brand equity in division I College
athletics”. Journal of sport management, 12, PP: 1-19.
Green B. L. C. (1998). Sport tourism as the celebration of subculture. Annals of
Tourism Research. 25, 275-92.
Greenwell. T.C, Fink.J and Pastore. D (2002) Assessing the influence of the
physical sport facilitiy on customer satisfaction within the context of the
service experience, Sport Management Review, 5, 129-148.
H.M. and Shilbury. D (2003). A conceptual Model For Sport Services,
International Journal of sport Marketing and sponsorship, VOL. 5 NO. 1,
www./IJSMS/Service.html, westerbeek .
Homafar Fazele, Honari Habib, Heidary Akbar, Heidary Taghi and Emami
Afsane (2011) The role of sport in employment, income and economic
development, Journal of hospitality management and tourism, Vol 2, No 3,
pp.34-37
Jackson G,Gliptis. S. (1992).Sport and tourism:A review of the literature.
Report to the council. Recreation management group. Loughbrough.2-3 April.
Kim, D. and Kim. S.Y. (1995). “QUESC: an instrument for assessing the
service quality of sport centers in Korea”. Journal of sport management, 9,
PP:20-220.
Ko.Y.J and Pastore D.L (2005) A hierarchical model of service quality for the
recreational sport industry, Sport marketing quarterly,14(2), 84-97.
Kozak M. (2004). Destination benchmarking: Concepts, Practices and
operations. CABI publisher.
Kronick Scott and Dalton. Dom (2005), The China Business Review, January-
February
Kurtzman J. (2005). Sport tourism categories". Journal of Sport Tourism.
10(1), 15-20.
Kurtzman J, Zauhar J. (2005). The emerging profession- sport tourism
management. Journal of Sport Tourism. 10(1), 3-14.
Longman, Marc. (1997). Marketing mix customization and customizability,
Business Horizons, VOL. 40 NO.6. P 39.
Mahony, D.F. and Howard, D.R. (2001). “Sport business in the next decade: a
general overview of expected trends”. Journal of sport management, 15,PP:
275-296.
Marber. Allen, Wellen. Paul, Polsuszny. Susan (2005), The merging of
55 فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری شماره 05 سال هفتم زمستان 19
Marketing and Sports: A case study, The marketing Management Journal,
VOL. 15, No. 1. PP 162-171.
Mc Carville, R.E. and Copeland, R.P. (1994). “Understanding sport
sponsorship through exchange theory”. Journal of sport management, 8, PP:
102- 114.
Melnick, M. J. (1993). Searching for sociability in the stands: A theory of
sports spectating. Journal of travel research , VOL 35 , PP 46-54.
Mulin. B.J, Hardy S, William S.A (2006) Sport Marketing second edition,
Human Kinetics.
Nogowa , H , Yamguchi H (1996) an empirical research study on Japanese
sport tourism in sport – for – all events: case studies of single – night event and
multiple nhght event, Journal of travel research. 35. PP. 46-54.
Ottevanger Hendrick-Jan (2007) Sport tourism: factors of influence on sport
event visitmotivation, Master thesis , Bournemouth university, UK. p39.
Peetz, Janet B. Parks, Nancy. E, Spencer, Ted B. (2004). Sport Heroes as Sport
Product Endorsers: The Role of gender in Transfer of Meaning Process for
selected undergraduate students, Sport Marketing Quarterly, 13:3, PP 111-125
Pitts, Brenda G. (2002), Teaching Sport Marketing: Notes From the Trenches.
Sport Marketing Quarterly Volume 11. Number 4. pp 255-260.
Shank D.M.( 2005). Sport marketing. A Strategic perspective.USA.
Shibury.David, Westerbreek. Hans, Quick. Shayne, Funk. Daniel (2009)
Strategic sport marketing (Sport management series) 3Rd Edition, Allen and
Unwin, NSW. Australia Sport Management, 7, pp 44-60.
Zhang J.J, Pease D.G, Hui S.C. ( 1996). Value dimensions of professional sport
as viewed by spectators. Sport and Social Issues. 78-94