- ابراهیمزاده، عیسی؛ کاظمیزاده، شمسا...؛ و اسکندریثانی، محمد. (1390). برنامهریزی استراتژیک توسعۀ گردشگری، با تأکید بر گردشگری مذهبی (مطالعۀ موردی: شهر قم). جغرافیای انسانی، 76، 141-115.
- ایمانی خوشخو، محمد حسین و ایوبی یزدی، حمید (1389). عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد. فصلنامه مطالعات گردشگری، 13، 137-113.
- · بامنی مقدم محمد؛ حیدرزاده کریم؛ و مهرزادی حمیدرضا. (1390). بررسی اهمیت ارزش ویژه نام و نشان تجاری در دستیابی به مشتریان وفادار برای تولیدکنندگان ماشینآلات صنایع غذایی و آشامیدنی ایران. پژوهشهای مدیریت، 88 ، 23-38.
- حقیقینسب، منیژه؛ یزدانی ، حمیدرضا؛ کریمی، انیسه (1393). بررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان. مدیریت بازرگانی، 4، 753-731.
- رنجبریان، بهرام؛ رشیدکابلی، مجید؛ صنایعی، علی. و حدادیان، علیرضا. (1391). تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاههای زنجیرهای تهران. مدیریت بازرگانی، 4 (1)، 70-55.
- · عزیزی، شهریار؛ آژینی، احمدرضا (1391). طنین برند: کاربرد هرم ارزش ویژه برند کلر در بانک صادرات ایران. پژوهشهای مدیریت عمومی، 17، 134-121.
- · غفاری، محمد؛ رنجبریان، بهرام؛ فتحی، سعید (1393). ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژة برند مقاصد گردشگری (مطالعة موردی: شهر اصفهان). مدیریت بازرگانی، 4 ، 845-866.
- Barnes, S.J., Mattsson. J., & Sörensen, F. (2014). Destination brand experience and visitor behavior: testing a scale in the tourism context. Annals of Tourism Research, 48, 121-139.
- Boo, S., Busser, J., & Baloglu, S. (2009). A model of customer-based brand equity and its application to multiple destinations. Tourism Management, 30(2): 219-231.
- Buil, I. & Martı´nez, E. (2013). The influence of brand equity on consumer responses. Journal of Consumer Marketing. 30(1): 62–74.
- Chiou, J. (2004). The antecedents of consumers’ loyalty toward internet service providers. Information and Management, 41(3): 685–695.
- Crompton, J.L. (1979). Motivations for pleasure vacations. Annals of Tourism Research, 6(4): 408-424.
- Day, E. & Crask, M. R. (2000). Value assessment: The antecedent of customer satisfaction. Journal of Consumer Satisfaction, Dissatisfaction and Complaining Behavior, 13(1): 53–59.
- Etchner, C. M., & Ritchie, J. R. B. (1991). The measurement of destination image: an empirical assessment. Journal of Travel Research, 31(4): 3-13.
- Guercini, S. & Ranfagni, S. (2013). Integrating country-of-origin image and brand image in corporate rebranding: the case of China. Marketing Intelligence & Planning, 31(5): 508-521.
- Haghighi, M., Alavi, M. R. & Sarafi, A. (2007). Presenting a model for customer loyalty in electronic markets. Journal of Management Knowledge, 20(3): 15-32. (In Persian)
- Herstein, R., Berger, R., & Jaffe, E. (2014). Five typical city branding mistakes: why cities tend to fail in implementation of rebranding strategies. Journal of Brand Strategy, 2(4): 392-402.
- Jenkins, E. L. (2010). The effect of customization of customer loyalty programs on value and loyalty intention, Indiana Pursue University, Master of seience thesis.
- Keller, K. L. (1993). Conceptualizing, measuring, and managing customer-based brand equity. Journal of Marketing, 57(1): 1-22.
- Keller, K.L. (2003). Brand synthesis: the multi-dimensionality of brand knowledge. Journal of Consumer Research, 29(4): 595-601.
- Kim, S., Holland, S., & Han, H. (2013). A structural model for examining how destination image, perceived value, and service quality affect destination loyalty: a case study of Orlando. International Journal of Tourism Research International Journal Tourism Research, 15(4): 313-328.
- Kim, S., Kim, M., Park, J., & Guo, Y. (2008). Cave tourism: tourists, characteristics, motivations to visit, and the segmentation of their behavior. Asia Pacific Journal of Tourism Research, 13(3): 299-318.
- Konecnik, M. & Gartner, W.C. (2007). Customer-based brand equity for a destination. Annals of Tourism Research, 34(2): 400-421.
- Kwun, J. W. & Oh, H. (2004). Effects of brand, price, and risk on customers’ value perceptions and behavioral intentions in the restaurant industry. Journal of Hospitality and Leisure Marketing, 11(1): 31–49.
- Lai, W-H., & Quang, V. N. (2012). A Study of Analyzing the Selection of Promotion Activities and Destination Attributes in Tourism Industry in Vietnam From the Perspective of Tourism Industrial Service Network (TISN). International Journal of Social and Human Sciences, 2(6): 330-336.
- Lee, S., Jeon, S. & Kim, D. (2011). The impact of tour quality and tourist satisfaction on tourist loyalty: the case of Chinese tourist in Korea. Tourism Management, 32(1): 1115–1124.
- Jraisat, L. E., Akroush, M. N., AL-Faouri, R. N., Qatu, L. T., & Kurdieh, D. J. (2015). Perceived brand salience and destination brand loyalty from international tourists’ perspectives: the case of Dead Sea destination, Jordan. International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, 9(3): 292 – 315.
- Michell, P., King, J. & Reast, J. (2001). Brand values related to industrial products, Industrial Marketing Management, 30(5): 415–425.
- Pike, S., Bianchi, C., Kerr, G., & Patti, C. (2010). Consumer-based brand equity for Australia as a long-haul tourism destination in an emerging market. International Marketing Review, 27(4): 434-449.
- Prayag, G. & Ryan, C. (2012). Antecedents of tourists’ loyalty to Mauritius: The role and influence of destination. Journal of Travel Research, 51(3): 342–356.
- Quintal, V. A., & Polczynski, A. (2010). Factors influencing tourists' revisit intentions. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 22(4): 554–578.
- Song, H., Veen, R., Li, G., & Chen, J. L. (2010). The Hong Kong Tourist Satisfaction Index, Annals of Tourism Research, 39(1): 459–479.
- Stepchenkova, S. & Li, X. R. (2014). Destination image: do top-of-mind associations say it all. Annals of Tourism Research, 45, 46-62.
- Tarus, D.K. and Rabach, N. (2013(. Determinants of customer loyalty in Kenya: does corporate image play a moderating role?. The TQM Journal, 5, 473-491.
- Torres, A., & Tribó, J. (2011). Customer satisfaction and brand equity. Journal of Business Research, 64(10): 1089–1096.
- Tsai, S. (2005). Utility, cultural symbolism & emotion: A comprehensive model of brand purchase value, International Journal of Research in Marketing, 22(2): 277–291.
Wetzels, M., Odekerken-Schroder, G. & Oppen, V. (2009). Using PLS path modeling for assessing hierarchical construct models: Guidelines and empirical illustration, MIS Quarterly, 33(1): 177- 1
|